Gå til innhold

Bruker dere mye rosa på jentene deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi går med det inn i mellom, men bruker en del andre farger også. Hun er fin i rosa. ;o)

 

I dag har hun på seg dongeri bukse + genser med hvit, rosa og gråe striper. Hva har dere på deres barn i dag? Artigå høre. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker litt forskjellige farger, men det er ikke å komme unna at det er mest rosa i skuffen.. :) I dag er det dongeri bukse og en hvit genser med grønne mønster.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del rosa og brunt. Går en del i hvitt, lilla og turkis også.

 

I dag har hun på seg hvit strømpebukse, olaskjørt og en rosa og lilla stripete genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kjøpt rosa til henne selv, men fått mye av svigermor, mamma og tanter. I dag har hun på seg hvit strømpebukse, hvit skjorte og kortermet grå ullkjole med en rød blomst .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye lilla, grønt, lyseblått, hvit og rosa,

Eneste fargen jeg virkelig ikke liker er korall, eller lys-fersken, usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, bruker ikke mye rosa.

Men Eline har akkurat fylt 2 år og første fargen hin lærte å skille skikkelig var rosa. Hun skal også ha teppe overseg under dyna om natta og vi må ikke finne på å ta ett annet enn rosa. Hu n har omtrent rosa dilla til tross for atd et eneste som er rosa på rommet hennes er sengetøyet.

men foreløbig protesterer hun ikke når vi kler på henne i andre farger og de er bra for hun har ikke mye rosa da hadde vi fått problemer.

 

Men hvor i huleste lærer de små å bli glad i rosa når de ikke blir oppmuntret til det hjemmefra. Barnehagen???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye rosa her ja;-)

 

Har også en del lilla og rødt.

 

I dag har hun på seg et lilla sett med rosa prikker (strømpebukse, kjole og jakke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rosa ja, men jeg liker å variere litt :)

 

I dag hadde hun på seg en rosa fløyelsbukse og en brun, grønn og rosa genser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker myye rosa ja!

90% av garderoben er rosa,om ikke mer :-O hehe

 

I dag hadde hun på seg to forskj.rosa bodyer og rosa strømpebukser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kler henne aldri sånn helrosa...kan lissom ha et rosa skjørt eller en rosa bukse, men andre farger ellers. men har en del ullundertøy som er rosa da, det er jo litt søtt med de blondene på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 prosent rosa...elsker rosa,har alltid gjort det:) gullet er nyyydelig i rosa:) hun har noen dongeribukser og røde klær også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst mulig. Fikk så mye da hun ble født av "alle" at jeg ble lei det.

Nå går det mest i lilla og helst rødt der jeg kan få fatt i det.

I dag hadde hun på seg hvit body, hvit strømpebukse og en dongerikjole. Var litt rosa detaljer på den da, men det går.

Hun har noen få plagg i rosa, men svært lite. Har gitt beskjed til alle at jeg ikke vil ha rosa.

 

Hun har også klær både i grønt, blått, gult og brunt - og litt orange. Hun kler sterke farger.... men veldig fin i rødt og lilla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye, litt.

Hun liker selv blått best, så hun har noe blått, endel rødt, brunt og olivengrønt, også noe lilla.

Nå har hun på seg den grønne pysjen sin (nøstebarn). Før hun la seg hadde hun lilla stripete ullbody og lilla ullsparkebukse (begge nøstebarn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bruker vi mye rosa...tror 95% av garderoben hennes er rosa. I tillegg er alle veggene på rommet hennes malt i lys rosa og vi har en vogn som er svart og rosa:-) Både sengetøyet og gardinene hennes er rosa og sengehimmelen og kanten rundt senga er rosa:-) Så her går det i MYE rosa over hele linja....syns det er veldig fint jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker mye rosa spesielt topper som kombineres dongri bukser

har flere grønne topper, som brukes over kotrarmet body

bruker og lilla og vinrød

har en rød kjøle og rosa

dongri kjøle likte jeg ikke så godt, tror på grunn av fargen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe rosa i kommoden til Mathilde ja, men det er også veldig mye lilla :o) Ellers har hun masse forskjellige farger egentlig.

I dag har hun hatt på seg lilla cord shorts, lilla og beige tunika og en lilla blomstrete strømpebukse. og en hvit kortermet body da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en del rosa, ja. Men, har også en del brunt og hvitt. Har en gutt på 4 år, så da jeg fikk jenta var det utroooolig moro å freake ut med skikkelig jentete klær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare i rosa og hvitt!!! (Når jeg tenker meg om har hun to kjoler som er lys lilla) Synes det er penest jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Artig tråd jeg snubla over syns jeg:)

Jeg kan ikke fordra rosa, ihvertfall ikke sånn lys babyrosa..urgh!

Trulta mi er mørk, og kler sterke farger. Favorittene er rød, dyp lilla og havblå, + svart og grått. Vi handler mye på nøstebarn og pompdelux <3

I dag har hun hatt på seg rød bukse og rød/hvitstripete body fra nøstebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker rosa! Det er min yndlingsfarge og jeg er sååå heldig som har fått to prinsesser jeg kan kle i rosa fra topp til tå :) Jeg tror ca 98% av alt til hun på 4 mnd er rosa og ca 85% til hun på 18,5 mnd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råååååsa er det en del av, men jeg elsker også Poppy Rose klær med blomster i stoffet. Pomp De Lux klær i duse farger.

Ingenting på rommet er rosa, men likevel duse farger.

 

Hello Kitty er det helt blottet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig er oppvokst med kun en far og nesten bare guttevenner, så når jeg var gravid var jeg fast bestemt på å ikke gjøre min jente så "jentete" med rosa prinsesser og jålerier, men heller gi en kjønnsnøytral oppvekst der klær og dilldall ikke skal ha noen betydning eller fokus i utviklingen.

Meeen... så kom jo tøtta til verden, og helt ærlig... hun er veldig fin i rosa..

Så jeg har innsett at rosa-fri barndom kan jeg se langt etter, og hun har noen få plagg i rosa som er veldig fine. I tillegg malte jeg dukkestuen hennes rosa i sommer.. dukkestue.. veldig kjønnsnøytral.. ehm:)

Men familien min (der noen er veldig materialistisk) har fått streng beskjed at de ikke får lov til å gi henne masse oppmerksomhet/ bekreftelse når hun er fint kledd fordi jeg syntes det er feil fokus og jeg er redd for at hun til slutt vil tro at hun må kle seg pent og jenteaktig for å bli sett, og ikke for den hun er som person. Så jeg er litt sær på det der med klærne likevell.. Så det går mye i superundertøy, strikket klær og snekkerbukser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bruker rosa, men også andre farger. Har vel like mye av alle fargene egentlig, her går det en del i lilla, rødt, hvit, trukis, ola klær og rosa :-) snuppa har faktisk rosa vogn med rosa vognpose, rosa parasoll og stelleveske hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper aldri rosa men har arvet noe rosa som jeg bruker på jenta. Her går det mye i lilla, rødt, grønt og brunt.. Har også noe blått til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...