Gå til innhold

Dele henne med andre -cuckold


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som er samme med verdens herligste jente. Jeg har imidlertid en litt rar fantasi. Jeg fanaserer om at hun knuller andre menn. Jeg har lyst til å presentere fantasien for henne, men vet ikke om jeg tørr. Jeg har fantasier om at hun f.eks drar ut på byen med veninnene sine, finner en tilfeldig type på byen som hun knuller, for så å komme hjem utpult og våt i fitta. Fortelle meg om knullet, for så å knulle meg!

 

Ellers så fantasere jeg også på å se på da. Å se henne bli tatt av en gutt med stor kuk.

 

Hvordan hadde dere andre jenter reagert om typen deres hadde slike fantasier.

 

PS. Jeg elsker henne og ER veldig glad i henne, selv om jeg har slike fantasier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære måtte gjerne ha slike fantasier, men jeg personlig hadde ikke vært komfortabel med det så det hadde ikke vært aktuelt for vår del, men jeg vet jo ikke hvordan kjæresten din vil reagere, kan jo hende hun synes det høres toppers ut også:o)

 

Jeg er veldig for å dele fantasier med hverandre jeg da, uansett hva de går ut på så du får bare hoppe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min har samme fantasier som deg.. hehe.. Jeg syns bare det er morsomt jeg, hadde kanskje vært gøy å realisert det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min vil så gjerne at jeg har sex med en annen person - jente eller gutt!!!! Mens han ser på og evt kan være med etterhvert!

Hans "høyeste" ønske tror jeg;/

 

Bare ikke mas for mye....blir utrolig slitsomt og lite tennende etterhvert! Man blir rett og slett lei!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dette sammen med et par av mine kjærester, inkludert min nåværende ektefelle(Før vi fikk barn) Jeg synes det er opphissende å se henne ha sex med andre. Men det er under forutsetning av at jeg er med i hele opplegget, hadde ikke blitt så glad hvis hun hadde kommet hjem fra byen med en eller annen tilfeldig dust....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt levde jeg og samboeren min ut en av våre fantasier.

Vi inviterte en mann vi traff på nettet hjem til oss.

Egentlig var det fordi sambo ville kose med han, men jeg ble med jeg og.

Gikk ikke akkurat vilt for seg. Var første gangen i en sånn situasjon for oss alle. Men de sugde hverandre. Etterhvert sugde jeg begge. Og så slikka han andre meg mens jeg sugde sambo.

Og sambo knulla meg mens jeg sugde han fyren.

Var utrolig rart og spennende.

Jeg har lyst å gjøre det igjen. Tror sambo også har lyst til det.

Vet ikke om han hadde vært komfortabel med at han andre har sex med meg... kansjke? Jeg hadde likt det. Så lenge vi ikke kysser. Da blir det for følelsesmessig og intimt for meg.

Jeg tenner også på tanken at sambo har sex med en annen jente, mens jeg ser på. Og det har han lyst til. Kanskje vi prøver det også en gang? Tanken må bare modne litt mer oppi hodet mitt først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, d hr jeg drømt om lenge. Trekant med en annen mann.

Men sambo er litt redd tror jeg...

Men skal mase mer på han. Hadde vært digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med 3-kant en gang og det var fantastisk:-)

Prøv med 2 jenter som vil leke.....livet er for kort for ikke leve ut drømmene sine;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

been there done that! gikk veldig bra det, jeg ble med på leken og reiste "på tur", kom tilbake til typen og fortalte hver minste detalj mens vi hadde deilig omgang (han kom VELDIG fort)..og siden det har han ikke gitt meg fred! ;-) en dag runket han 5 ganger på samme historie, og har begynt å prate om det hver gang vi har hatt sex.. fatter ikke at han finner det så spennende; jeg selv begynner bli litt smålei av denne ene episoden. tror jeg må finne noen og realisere den andre fantasien nå, ei anna jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Unnskyld at jeg spør, men bunner ikke dette ut i en usikkerhet omkring egne evner til å strekke til? Det at man vil ha en annen der for å kunne se for seg at dama hadde fått kjørt seg skikkelig? Kjenner en type som også tenner veldig på tanken å ha en ekstra mann til stedet under samleiet, men denne typen har veldig liten tiss og jeg får inntrykk av at han er redd han selv ikke er nok for dama... Jeg hadde antakeligvis ikke likte om typen min hadde foreslått en ekstra mann - hadde nok følt at han ikke var ordentlig glad i meg + mistenkt han for å være bifil... Forholdet vårt ville neppe vart er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev at jeg og sambo levde ut fantasien vår, med en anna mann med oss. Sambo er bifil, og det er vel jeg og, og vi nyter godene av det for å si det sånn :)

Jeg hadde ikke samleie med han andre da, det var sambo litt skeptisk til. Det var i utgangspunktet han som ville bli knulla av han andre fyren.

Sambo har ikke liten tiss, han er helt gjennomsnittlig og tilfredsstiller meg absolutt. Han er ikke redd for å ikke strekke til! Så det er ikke det det går på! Og jeg vet han elsker meg over alt på jord og jeg han. Det har bare gjort sexlivet vårt enda bedre, og vi stoler kanskje, om mulig enda mer på hverandre.

 

Er bare utrolig opphissende og godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg og mannen min har også hatt sex ilag med en tredje person og med et annet par. Det er så absolutt å anbefale, hvis man har drømmer om det. Vi kosa oss skikkelig begge to, og vi skal ha det mange flere ganger igjen. Skal bare gå meg litt til etter fødselen før vi gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...