Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~

• Logg inn for å svare
262 svar til dette emnet

#41 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 januar 2008 - 17:39

Godt nytt år alle sammen!! Mobilen min klikket i går, så noen fikk 10 like nyttårsmeldinger og noen fikk ingen! Men jeg sendte til alle trådjentene i natt, så hvis dere ikke har fått så får dere skylde på noen andre enn meg:) Bruker Linea en time på å sovne, så går jeg på veggen!! Det er lenge i vår babyverden!! Hon sovnet halv åtte i går kveld og sov non-stop til klokken 7. Så var det en dupp sammen med mag fra 12-14, og det gjorde godt:) Hadde det så innmari jævlig kult i går!! Mannen til bestisa mi er så utrolig morsom og med litt innabords blir han helt hysterisk artig. Vi lo så tårene trillet her alle sammen hele kvelden!! Synd han hadde en date med elgen i halv ett tiden i natt :P Hehe, da måtte han ta kvelden, så da var det jo lettvint at de bor inn nabodøra:)) Kona ble selvfølgelig igjen litt lenger da:) Gliser enda av alle gullkorna fra i går!! Hohohoho!! Ellers hadde vi grandiosa til frokost også blir det ronald til kvelds (middag ja..) Hihi.. ler litt av Herk da:)

Forumtråden fortsetter under...

#42 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 januar 2008 - 23:59

Ha et innlegg 1/1 jeg og da:) Fikk ikke melding cat, men Ama fikk en halv..hehe og leste den for oss:) Tusen takk for kjempekoselig kveld og spesielt takk til vertskapet! Fuglen ble bra og barna sov net fint og sov lenge (ja utenom Leo da, men det visste jeg ikke før langt utpå dagen i deg:) Flere som er dårlige? Jeg er frisk, men M er spysyk. Hørt flere er sjabre. Jaja nytt år nye muligheter:) Natta!

#43 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 09:07

ok er litt kjedelig å jobbe igjen:( M lå med bøtte ved senga i natt. Nice! I dag tidlig spratt han opp da jeg skulle spørre om noe og mobilen datt rett i bøtta... heldigvis var den tom! Men første tanken var likevel jææækkiiii!! Levert barn hos dagmamma i dag jeg. Gråte og ville ikke være der. Går ut fra at han ville være der før jeg kom til bilen:) eller ville være der men ville ikke jeg skulle gå:) MtG er superduper altså-love yah! Snart helg jo:D Jeg skal ikke drekka i helgen..håper jeg..

#44 -MtG-

-MtG-

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 09:27

E hjelper meg å skrive på data han:) Snille gutten. De er så greie å ha med å gjøre når de to. Leker jo sammen jo! Sitte på nett jeg da:) Deilig! Vi ser på toy story da. Tror de synes det er gøy:)

#45 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 09:29

Bare at de to sitter å ser tv er en bragd i seg selv:) J ajøss, E begynner bli en racer på touch.

#46 Herkules

Herkules

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 10:11

Jeg er på jobb i jgen og det er jammen meg lenge siden sist! Deilig med lang juleferie I like Sitter å drikker smoothie deilig start på dagen. O våknet kl 0745 og var egentlig klar for pupp og sove mer. Jeg skulle jo på jobb så jeg ga pupp og dyttet han under dyna for å sove mer. Han ville vist ha mer pupp og protesterte. Gubben ble sur og da detter det så mye drit ut av munnen hans Å stå opp etter 8 er vel ikke noe pes vel!! Ja ja Tid for å jobbe

#47 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 10:54

8 er luksus for mange:) Des. begynner vel flertallet på jobb kl 8... smootie ja..kaffe og pepperkake her:) Er litt rart det er onsdag på mandag...

#48 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 10:54

Skjønner ikke hva det gikk av mobilen min altså! Men har "kvittering" på at den har sendt til alle dere, så rart det ikke har kommet noen som helst da! Kom oss ikke ut av sengen før klokken 9.30 i dag vi. Men har vært våken siden 6.30. Våknet jo hele huset her av klokka når mr. T skulle opp. Men jeg fikk døset litt med ungen lekene med bamsen sin i senga:) Nå er det ut å gå tur, skal bli deilig med litt frisk luft og mosjon:)

#49 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 11:15

Åh hør på hu a! *maulermerepepperkake* Nei har ikke fått noe enda, og tror ikke det er kø på nettet lenger nå... fikk av 1D ganske langt utpå natten, regner med den ble sendt likt som til de andre. Tok flere timer lenger. Ellers ble det få meldinger, så jeg velger å tro at flere hadde samme prob som cat, sms ligger på en sentral og kommer til meg snart eller folk rett og slett var tomme på kortet:)

#50 Herkules

Herkules

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 12:36

Glemte vel å si det Godt nytt år! Jeg har spist lunch og er sulten- løpe å spise mer tror jeg! Ellers så er det vel ikke så mye å si siden isted

#51 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 12:44

værste er at nå lo jeg. Er da alltids noe å si Herk;)

#52 Herkules

Herkules

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 13:13

He he det sa liksom bare stopp her :) intet å berette Har spist litt mer da og så er kaffemaskinen så humørsyk i dag og går stadig i seg selv og gjør selvpleie. Da blir det ikke noe kaffe på meg Ja og kopimaskinene er litt humørsyke de også Pcn min har heller ikke blitt friskmeldt slik at jeg må bruke denne burugla her.

#53 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 13:26

Hjemme igjen:) Ble rundstykke (grovt faktisk) på senteret og kaffe:) Klarte å styre unna kakestykke. Var digg å gå tur! Også treff vi på et ekorn da, som nesten var å snusa på skoen min. Var bare sååå søt da og helt propell oppi treet:) Og lilleL har hat på loffisa fra Herk i dag, og alle vi har møtt på senteret skrøyt så masse av de og synes de var kjempefine!! Fikk mensen 31. des jeg da, så her runnet vi det nye året med magekramper fra helvete. Bruker sjelden å ha vondt, men de siste gangene har det vært mensen fra helvete!!

#54 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:09

Her funker alt. Bare for å gni inn:P Brugle:D ååå cat!!! Her og. Au i mage og rygg og blør så man skulle tro man ble blodfattig! Du? (mtg..?) Har ikke vi nå fått mensen på samme dag 3 mnd på rad? Er vi SÅ i synk? Da må vi jop bare begynne på 1pp likt! Og få det til å klaffe likt. (3pp, for da kan vi herje bli gravid igjen) og så føder vi samtidig! Ja bra plan. Hvis vi skal ha noen fler da:)

#55 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:25

Har egentlig lyst på fler, men på en måte ikke. Men er jo litt stusselig med bare 1 da, men er liksom det at jeg har baby enda, kunne tenke meg en baby til på leeeeenge. Men så fort denne spaden får ræva i gir så kanskje babylysten blir litt større igjen. Er lei av å mate poden til hver eneste bidige måltid, lei av flaske og lei av alle babyting!! Tror vi har vært synk i flere måneder ja. Blør jo så jeg kunne holdt en hel armè med blodoverføring jo!! Også så vondt!! Nesten ikke sovet i natt jeg, vært masse våken med helvetes magekramper og i går lå jeg rett ut på sofen hele kvelden med varmeflaske over korsryggen. Har aldri vært sånn før, men etter at jeg fikk barn så har mensen blitt VOOOOOOND!!!

#56 Herkules

Herkules

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:27

Hvem er tanteparnter med med meg for tiden da? jeg fikk som "bestilt" 22 des regenr med at notøren mtg har notert:) Jeg kom gjennom dette tantebesøket uten store utfordringer vel hadde glemt å kjøpe bind da så hadde tantebesøk uten bind i høytiden Så hyggelig at tøfluser kan brukes :) Jeg har fått kaffe og kopimaskinen våknet Pcn min har man derimot ikke sett snurten av og det er vel 4 uker siden eller no jeg så den sist.

#57 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:31

Pleier gjerne bli bedre etter barn...men du skal nå alltid skille deg ut og være anderledes og rar og sånn. Kom meg nesten ikke opp av senga i dag. Tror korsryggen fortsatt lå i senga 20 min etter jeg hadde stått opp. Kunne du tenke deg en baby til på leeeenge du da:P Nei skjønner deg der altså. Finnes en mellomting liksom. Hun er jo strengt tatt ikke baby lenger. Her er det mer at jo mer selvstendig han blir jo mindre blir lysten på ny:) (pt er heeeelt med meg der..hehehe) Nei men får se. Blir det fler skal det iaf ikke bli så lenge til. Vil ha livet mitt en gang jeg og. Har nå allerede vært igjennom baby og barnehageperiode en gang før.

#58 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:38

Liker å værra litt weird jeg vøtt:)) Tror jeg glemte en liten ikke i den setningen ja. Men du skjønte jo hva jeg mente. Klart hun har mistet mye av babypreget de siste månedene, men siden hun nå endelig begynner å bli stor jente så er liksom tanken på å begynne på nytt igjen litt sånn "wæææææ", hehe.. men klart vi skal ha en til:) Er litt stusselig med en og jeg er så psyko å tenke at om jeg skulle miste et barn, så hadde det jo vært en bitteliten trøst å ha en til da.. Vet det er sjukt å tenke sånn, men er nå sånn jeg tenker da. Og skulle jeg og gubben bli borte tidlig, så er det sikkert en glede for snutta å ha søsken:) Godt du har fått kaffen din Herk! Kaffe er viktig :)) Jeg har null oversikt over pantertanter vet bare at jeg og moll har synka bra i det siste. Nå velvet spaden juletre...

#59 Molait

Molait

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:40

Vi bruker også tøflusene:) Men kan nesten ikke bruke dem inne..haha jeg skulle filma en snutt og sendt deg Herk:)) Har laminat i gangen og ser ut dom gutten går på skøyter for første gang hver gang han går der:) Sklir ellers og men laminaten..guh for et syn (stygt å le av sitt eget barn som nesten snørrer for hvert skritt?) Er gode å ha i bilen og vogna og ellers da:) Brukte hos bestemor, de har bare fliser.

#60 Herkules

Herkules

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02 januar 2008 - 14:41

He he godt spaden kan brukes til noe- feks velte juletrær he he Min gyn. sa at jeg godt kunne merke endringer i kroppen hva mensen angår etter fødsel og fordi man blir eldre! SÅ man som jeg kan godt få mer vondt og ikke mindre etter fødsel Så får jeg gå å lese loven

Annonse