Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Plumbotest

• Logg inn for å svare
48 svar til dette emnet

#41 Vivitex *har fått ei jente* ;D

Vivitex *har fått ei jente* ;D

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 desember 2007 - 00:31

Ååååå... så kult dette var ;p Må jo bare prøves! Men tror ikke vi skal vite det på ultralyden, så da blir det uansett lenge å vente. Men gøy å se om det stemmer når den kommer :D

Forumtråden fortsetter under...

#42 **Oktober-mamma**

**Oktober-mamma**

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 desember 2007 - 13:55

Så gøy, dettes skal prøves i dag!!:) Har vært på ultralyd, hun turte ikke si noe 100% for navlesnora lå mellom bena, men hun tippet på jente, så vi får se. Har også blitt spådd av to damer her inne som mente det ble jente. Er gøy me slike tinger synes jeg:D Skal gi tilbakemelding senere!

• Gjest

Skrevet 14 desember 2007 - 12:07

Må nok kjøpe med plumbo fra butikken i dag! Har prøvd med pendel både mamma og jeg, og vi fikk begge jente.Spennende å prøve litt he he. Har vært på ul allerede da jeg er 19+1 i dag, så jeg må nok vente til mai før jeg vet helt sikkert. Men prøve skal jeg i alle fall=o)

#44 licentia

licentia

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 18 desember 2007 - 22:37

Prøvde plumbotesten igjen på lørdag morgen. Den var for vag til at jeg kunne si noe som helst om fargen. Om noe, ble den litt mørkere. Nurket var ikke interessert i å vise seg frem på ultralyd, så vi vet egentlig ikke hva det kan være, men jordmor trodde det kunne være en jente. Uansett var alt der det skulle være, vi får ikke tvillinger (puster lettet ut) og jeg ble flyttet tilbake til den termindatoen jeg fant på termintabellen i boka mi, nemlig 18. mai. En dag tidligere enn legen regnet ut med sin tabell. :)

#45 Gemini7

Gemini7

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 januar 2008 - 18:04

Dytt

#46 minimina

minimina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 januar 2008 - 23:49

herre må æ prøv!!! spenende:0)

#47 bomsa

bomsa

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 202 Innlegg:

Skrevet 30 desember 2010 - 22:59

Kan vel dytte litt på denne da den er litt morsom....er ikke gravid enda jeg da...men tror nok jeg kommer til ¨prøve hvis jeg engang blir gravid..:-) Litt sysselsetting i ventetiden...

#48 Gravid for første gang!! :o)

Gravid for første gang!! :o)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2011 - 17:42

*dytt* Jeg har tatt testen og skal se på den om 5 min :P Skal på ul i morgen, håper på at plumbo'n slår ut og at ul vise det samme ;)

#49 Gravid for første gang!! :o)

Gravid for første gang!! :o)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2011 - 18:04

Den slo ut med rød/brunt. Og ul i dag viste også en gutt :D:D

Annonse