Gå til innhold

OJ! Solbrent jeg! Sittet ute i 2 timer og er brent!!!!


Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Sola må være mye sterkere nå enn før, for tidligere ble jeg ikke engang brent i syden uten solfaktor!! Satt i solveggen uten vind da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at gravide får fortere farge, men det er jo smartest å bruke solfaktor for å unngå hudkreft. bruker selv mye faktor 20 og blir brun fordet. får faktisk en mer holdbar brunfarge på kroppen....

De har i tillegg gått ut å advart mot soling uten beskyttelse pga den sterke solen..... sommeren 2007 skal visstnok bli enda bedre enn 2006...så tror det er best å smøre deg når du er ute i solen igjen og ikke være redd for å bruke faktor opp til 30 du blir brun fordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid da, så jeg skjønner ikke helt hvorfor den forte fargen.. Så derfor må nok sola være veldig sterk ja... Bruker vanligvis solfaktor, men var ikke hjemme og skulle egentlig ikke sole meg, derfor uten...( i syden har jeg bare glemt å smøre meg inn når den "gamle" har blitt vasket bort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg blir noe fortere brun jeg, selv om jeg gravid. Jeg bruker sololje på eina da, også solfaktor 6 og 10 på overkroppen, men har ikke fått mye farge ikke rød heller. Jeg sitter ikke mye i sola heller da, men i går og i dag så har jeg det, da det har vært kjøligere,men strålende solskinn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på båttur i ca to timer en dag og ble skikkelig solbrent på brystet og skuldrene, jeg har aldri blitt det før! Har til og med vært på Bail og grilla meg i to uker uten å blitt solbrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er konklusjonen at sola er ekstremt sterk i år! huff.. mye solfaktor i veska frammover nå ja... det værker på leggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...