Gå til innhold

ja da lekker jeg igjen... hva tror dere damer?Ringe føden`?


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Jeg er 33+4

 

Nå har jeg hatt i bind i noen timer og det er kommet litt igjen.. har hatt det sånn noen dager nå men det kommer liksom en stund og så ingenting på en stund osv...

 

Det lukter ikke urin

Det blir ikke hvitt på mørk truse

vanskelig å forklare lukta,men jeg inniller meg at det er søtt på en måte... men dette kan det hende jeg bare tror fordi jeg vet fostervann lukter søtt..

Jeg har hatt moderate magevondt men ikke koblet det til noe med graviditeten egentlig,,, trodd det bare er noe vanlig magevondt..

 

(når jeg leser dette jeg skriver så sier det seg selv at jeg bør ringe føden...jeg ser det nå... men spørr allikevel hva dere tror eller har erfaringer med)

 

kan man lekke litt og litt... og at det holder opp i perioder?? eller kommer det da litt hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skynd deg å ring føden du.Ikke bra å lekke fostervann så tidlig.Ta med deg bindet så de kan se om det er fostervann du lekker.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ringt- heller en gang for mye enn for lite =) (selv om man av og til føler seg helt dum :-/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra.Kan ikke ringe for ofte når man er gravid.Ibestefall får du beskjed om at det ikke er fostervann og da er jo alt ok:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst litt sløv jeg.. har jo ikke nr til noe sykehus eller føden eller noe... leter i telefonkatalogen, hehe... (alt sånnt hadde jeg klart når jeg vente nr 1... hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

løøøøøøøøøøp til føden, du skal alltid dra inn til sjekk ved mistanke om at du lekker før uke 37, husk infeksjonsfaren:S lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. snakket med de nå...

 

nå er jeg veldig sjelven så sikkert mange skrivefeil... de ville sende ambulanse da de var sikkre at at det var fostervann.. og ettersom det har gått over flere dager.. jeg er drit nervøs nå. men jeg fikk overtalt dem til at jeg ville reise inn selv.. er 5 mil dit,men vil ikke i ambulanse.

 

Oppdaterer dere så snart jeg er hjemme igjen, og skulle det virkelig være fare på ferde så har jeg jo endelig fått meg sladdrevenn her inne... så coolmommy... mulig du får en meld!!!!

 

ha det bra damer og kryss fingrene.

 

(må skaffe barnevakt... å herregud gubben er på fisking og ikke har signaler på telefonen.. åh.. jaja)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir litt oppskjørta, men de på føden synes vel det er greit å sette igang hele apparatet 'for sikkerhets skyld'!

 

Krysser fingrene for deg jeg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da sitter jeg her ved telefonen og venter på mld fra Duracellgirl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun meldte akkurat om at hun var ferdig og på tur hjem med oppdatering til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...