Gå til innhold

Når hadde dere blitt bekymret?


PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

Når det gjelder babyen og bevegelser i magen.... Blir dere bekymret hvis det går mer enn en time siden sist, en halv dag ...eller mer? Hvor mye/lite liv kan man vente seg nå mot slutten? E i uke 39 (bim) .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig bortskjemt med spark føler jeg, så jeg blir bekymret om det går mer enn en time. Men det gjør det stort sett aldri. Du og jeg er vel ca. like langt om jeg ikke husker helt feil, har mensterm i dag og ULterm om to uker. Men han her sparker stort sett hele tiden føler jeg, men får jeg ikke noe respons om jeg dytter på han blir jeg bekymret, men som sagt, jeg har så å si spark hele tiden! bortsett fra når jeg sover selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på føden i går pga lite liv hele dagen. Kjente litt hikking i 10 tida, så ingenting frem til jeg var på føden ca. 16.00. Var utrolig redd, for er vant til masse spark. Legen der sa at hvis noe avvikte fra det du var vant til, så burde man kontakte føden. Det var derfor de var der sa hun. Utrolig hyggelig lege forresten;) Hun sa ikke noe om at det bli mindre liv mot slutten, men at du derimot kunne kjenne mer store bevegelser enn spark..hvis du skjønner hva jeg mener.

Så hvis du er vant til mye liv i magen din hele tida, så ringer du relativt raskt etter at du har prøvd med isvann/saft, ligge i ro etc og fortsatt ikke kjent noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da eg skrev dette så kunne g ikke huske sist eg kjennte noen bevegelser, men så begynnte hun å hikke og nå har hun bveget mer på seg:) Fikk ikke respons idligere da eg dyttet i henne, men drakk litt saft og spiste en saftis, og da våknet hun mer hehe...Hun lå vel å sov kan eg tenke meg:)

 

Oi oi oi...menstermin i dag du:O Skal krysse fingrene for deg eg da:) *krysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...