Gå til innhold

Tips til sunn IS i sommervarmen...


Sommerfugl78

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på en kjøkken-butikk og kjøp is-former til tredve kroner, husker vi hadde slike da jeg var barn. Så heller jeg i appelsinjuice og inn i fryseren! Så nå sitter jeg å spiser en appelsjuiceIS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er endå betre å lage smoothie og helle oppi isformene :) Vi kjøpte på Ikea, og det skal bli masse jordbærsmoothie-is i løpet av sommaren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig godt å fryse yoghurt! favoritten min er skogsbær, men her må du prøve deg frem!! nam nam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det hørtes godt ut! Får kanskje kjøpe meg flere former så jeg har et lite utvalg i fryseren, hihi.

 

Lager du smoothien med melk/yoghurt da, eller bare av frukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du moser frosne bær og har litt juice oppi så har du jo en ypperlig Sorbet!:D Kan også lage smoothies og fryse i formene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsomt! Jeg kom med et lite, enkelt tips, og så får jeg (og alle andre) hundre enda bedre tips tilbake :-)

 

Vi får bare kose oss, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juice inneholder store mengder sukker, altså naturlig sukker ..

 

Men et annet alternativ som er supergodt er: Kjør ferske jordbær i blender, og hell i isformer. Frys og vips så har du verdens beste jordbær is. Annen frukt kan også brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge en ikke bruker appelsin NEKTAR så er det vel et greit alternativ:) Er jo litt c vitamin i så:) hihi ca 1 dl er jo 50 kcal så det er ikke såå ille.

jeg fikk iallefall lyst til å lage slike selv... Må kjøpe sånne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...