Gå til innhold

Trenger mange ideèr...hvis dere skulle giftet dere i utlandet - hvor ville dere hatt bryllupet da?


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Og hvorfor? Og hvordan?

Vi har lyst å gifte oss i utlandet, men har ikke kommet noen vei i planleggingen enda....så er åpen for alle forslag...har vel egentlig tenkt på å gifte oss på en strand med den nærmeste familien til stede...men hvor.....? Hvis noen har ideèr til andre måter å gjøre det på, så tas det i mot med takk:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen var sjømannskirken i San Fransisco siden det er min favorittby... Men pga. at vi skulle ha med familien i bryllupet ble det sjømannskirken i København:) Veldig bra det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt frie tøyler i forhold til økonomi:

 

Ville giftet med på en strand på Mauritius, sent på kvelden... I bølgeskvulp, og med solen lav på himmelen.... Mange stearinlys og fargede lanterner.... Blomster i håret, en lett og fin hvit kjole... Mmmmmm, herlig!! Det må være drømmen!! Men en kjempedyktig sanger som kunne synge våre favorittsanger... Ååååå, nå fikk jeg lyst å gifte meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...det hørtes romantisk ut....takk for tips;o) Vi har snust litt på Hawaii og Maldivene...men vil ha mange tips:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte å gifte oss på stranda i Manzanillo, Mexico - det blir sannsynlegvis bryllaupsfest der i alle fall til våren :) Men så er eg jo gift med ein meksikanar og har halve slekta der. Hadde nok ikkje valt ein plass så langt borte viss eg ikkje hadde noko som knytta meg til den staden... Mexico er jo fantastisk, men det er kanskje enklare å gjere det på den karibiske kysten enn i Manzanillo sidan ein kanskje bør kjenne nokon for å få det til der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for den nettadressen! Var nettopp den jeg letet etter:o) Var jo utrolige nydelige steder da! Drømmer nå om et strandbryllup på Mauritius....;o) Spørs hva det vil koste da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...