Gå til innhold

Hemorroider..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelp, har fått hemorroider! Hadde antydning før, men nå har den lille antydningen blitt til en stor klump som er vond. Ser den utenpå. Helt pyton å gå på WC. Noen som har noen gode råd? Hva kan man bruke av legemidler nå, og ikke minst - hjelper det???

 

Desperat gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste salven de på apoteket ville selge meg var Alcos, har nå brukt den i 4 dager uten antydning til resultat, men håpefullt smører jeg videre..:) Bruk dusjen i stedet for å tørke når du har vært på do, så blir det mindre sårt i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har treg mage (dette forårsaker ofte hemorroider) anbefaler jeg sterkt Duphalac eller Lactulose, fås kjøpt på apoteket. gjør det lettere å gå på do... ikke farlig for fosteret, jeg har fått det anbefalt av både lege og jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få Alcos anal stikkpiller reseptfritt på apotek. I tillegg anbefales det å bruke Sheriproct salve og smøre hver dag.

Og ja , få i deg dulphalac e.l som gjør at det glir lettere så du ikke må presse..........enda............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått såkalte humorister uten å være treg i magen, det kan visst oppstå ved at babyen klemmer på ulike vener i kroppen. Æsj, tester alcos her, men ser ikke akkuratt ut som om det er supereffektivt. Men, nå står det på pakka at den skal brukes i 3-6 uker ellernoe, så håper enda. Scheriproct skal man vist prøve å unngå hvis man kan ettersom det inneholder kortison. Man burde høre med legen før man kjøper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et kjerringråd om å smørre seg med honning. Det skulle visst ha god effekt og det er i allefall ikke skadelig. Har selv fått en saftig en og honningen er kjøpt inn, så nå får jeg håpe det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...