Gå til innhold

Kløe nedentil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann jenter.

Pleier ikke å være så aktiv her men nå lurer jeg virkelig på noe menst jeg sitter her å venter på at legekontoret skal åpne.

Jeg er snart 37 uker på vei og den siste uken har jeg hatt voldsom kløe og irritasjon nedentil. Jeg trodde først det var en soppinfeksjon og begynte å smøre meg med canesten noen dager men ingen forandring. Jeg klør noe så heise at det holder meg våken om natten. Har aldri hatt det slik før. Skal ringe til legen å bestille meg tile til GU men jeg bare lurer på om det er noen som har noe lignende erfaring. Jeg har hatt veeeldig mye utflod som er hvit og seig(sorry detaljer) i de siste ukene.

 

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det slik fra lenge før jeg ble gravid. Har prøvd både soppmidler og reseptbelagte ting uten at det har hjulpet så mye.

Hender jeg våkner om natta av det og da står jeg opp og vasker med med en varm klut, det pleier å hjelpe. Synes det blir verre dersom jeg er veldig fuktig, så passer på å holde meg så tørr som mulig.

Har dessverre ingen andre råd, men ta deg en tur til legen, det kan være bakteriell vaginose og det bør behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar..

 

prøver å ringe til det idiotiske legekontoret men det er jo helt håpløst.. de stenger telefonen i perioder innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat sånn rundt uke 37. Fikk tips av jordmor om kaldtvannskur. i tre dager kan du skylle deg med kaldt vann nedentil, flere ganger daglig, jo kaldere jo bedre, gå uten truse, truseinnlegg, sov naken o.l. Det er om å gjøre å holde det mest mulig luftig. I tillegg er det lurt å bruke vivag vaginaltabletter tre netter, dette for bakteriefloraen.(fås kjøpt på apoteket) ikke vask deg med dr. greve o.l

 

det hjalp, etter kuren har jeg ikke kjent noen ting. Vil jo ikke ha disse plagene under en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...