Gå til innhold

Noen her som.....


Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

ikke er plaget med spark i ribbeina? Er i min 36 uke (37 her på bim) og syns ikke at h*n sparker meg der! Bare meg eller? Blir jo litt nervæs da jeg hører om alle som blir plaget av det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg!!!!

Jeg er i uke 35 og har ikke kjennt et eneste spark i ribbeina!

Min baby ligger veldig langt ned i magen.

Så jeg tror det kommer litt ann på hvordan baby ligger i magen,om man er høy eller lav osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fint :-) Drømte om det en natt også, at jeg ikke kjente det fordi han mangla føtter :-) Men han hadde da de på ord. ul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he man bekymrer seg for mye når man er gravid ja. Har et veloppdragent barn i magen på den fronten jeg også. Ikke noe med å sparke sin mor i ribbena - og det tror jeg vi skal være glade for :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei å hå!

 

er i uke 38 og har aldrig kjent noe spark i ribbeina. Att den lille damen gjerne vil ut navlen derimot..........;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent noen spark opp dit, nei. Er 35+3. Men har kjent ubehagelige buktninger når han legger ryggen og rompa så langt opp han bare klarer... Lille raringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 39,og har ikke blitt sparket i ribbeina! Den sprenger på over alt ellers da.. Jeg er veldig kort i livet og da,så merkelig at jeg ikke blir sparket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme dere, men jeg kjente heller ingen spark mot ribbebeina, men heller rundt og under navlen. Det viste seg av babyen min ligger i seteleie, og det fant de tilfeldig ut på fredag. Jeg er nå 39 uker, og må ta keisersnitt i morgen... Både jm og lege mente hodet lå ned, før akupunkøren min (som også er jm) tilfeldigvis mistenkte dette. Så kan jo være greit at de kjenner litt ekstra godt etter da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hat h*n ligger ned med hodet, er så og si festa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært plaget av dette selv. Men så har jeg funnet ut at jeg ikke er som "alle andre" Har ikke hatt noen av de vanlige sv.skapsplagene. Bare noen få dager med halsbrann, og litt hoven i bena nå som jeg er på overtid.. Føler meg nesten litt snytt ( no offence til dere som sliter altså!! ) Har en baby i magen som har vært veldig rolig. HAr ikke bekymret meg siden det har vært slik hele tiden, og både blodtrykk, urin og fosterlyd har vært jevnt og bra hele veien. Har også fått høre at man skal kjenne at magen synker, for man får mer plass ved ribbena, dette har jeg heller ikke kjent. Vært lik hele tiden, følelsesmessig hvertfall. Samboeren min har sett at jeg har sunket, men jeg har ikke klart å se det selv.. bare at magen har forandret seg litt,, klarer ikke helt se hvordan. Hos meg var hodet festet i slutten av uke 35, så vet det ikke er seteleie på meg hvertfall..

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI kjent spark i ribbeina, er i uke 40 nå. ingen fare! kommer bare an på hvordan ungen ligger. min har holdt seg til høyre side så og si hele tida, nå med hodet nede. rumpa mot ribbeina her, så kjenner bare litt "trykk" innmellom, når hun rører på seg. har snakka med flere pga jeg bekymra meg som deg, men dette har både lege og jordmor sagt ikke er nor farlig eller uvanlig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...