Gå til innhold

har vært på sykehuset...


Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

Jenta mi ligger i seteleie, hu har snudd seg... dem fant ikke føttene med en gang så dem trodde hu lå med dem i bekkene, så da var dem redd for keisersnitt.. som måtte ha skjedd i morgen.. med dem fant dem til slutt, så hu ligger med rompa ned.. dem sa jeg var stor nok i bekkene att jeg kunne føde vanlig.. hu er ca 3160 nå, så viss jeg skulle føde nå så var det helt greit. jeg hadde så vondt i går kveld og i natt, dem sa att hu presset seg lenger ned og jeg er moden.. jeg sa att jeg var redd for å gå over terminen, jm sa att det trodde hu ikke kommer til å skje.. jeg skal til jm på mandag så jeg skulle prate med henne om det, og viss hu ikke kommer til neste torsdag så skal jeg si til legen att han må bestille time til sjekk på sykehuset. jeg skal til legen den torsdagen. hatt vonde kynnere etter jeg kom hjem.. så fort jeg kjente noe tegn på fødsel eller att vannet gikk måtte jeg komme med en gang, for dem skal ta ultralyd for å se om hu har snudd seg eller ikke... så jeg blir jeg tatt først, siden situasjonen er litt spesielt.. det er jo betrygende... så nå er det bare å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*gulp* Hørtes spennende ut på mange måter; det nærmer seg, hun ligger i seteleie og ja. - Håper du holder oss oppdatert!!

 

Lykke til allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dere skal få vite så fort det skje noe mer... gruer meg litt til å føde i seteleie viss hu ikke snur seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner som har født i seteleie - ganske store babyer til og med, og det har gått kjempefint! Du skal se dette går som en drøm. Men jeg forstår at du er litt engstelig og gruer deg litt - hadde jeg også gjort.

 

Masse lykke til! Snart er du i alle fall mamma =) Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...