Gå til innhold

Er her flere med "ilinger/sting" i lysken? Uke 37.


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Av og til mens jeg er i bevegelse, hodder det plutselig til et stikkende eller ilende tak i lysken - foreløpig bare i høyre lyske. Er det flere som har opplevd dette?

 

Mener å huske jeg kjente det i forrige svangerskap også på slutten...er det noen nerver som kommer i klem eller?

 

Takker for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAr hatt dette lenge jeg også, er nå 36 +3 og det blir ikke bedre. Av og til er det så ille at jeg føler at hele beinet lammes... Rart at det bare er høyre siden.... Hva det er vet jeg dessverre ikke, glemte å spørre legen om det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki...rart at du også bare har høyre siden da. Husker ikke hvilken side jeg kjente det på forrige gang...men husker også at jeg plutselig følte at det ene kneet ikke bærte meg ordentlig noen ganger - skikkelig ekkelt. Men det kan jo høres ut som nerver i klem, syns jeg.

 

Vi får gå forsiktig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det eg og, men mest på venstre side. nesten som isjas-smerter på ein måte. Veldig vondt!! Jordmor snakka om at det var babyen som jobba seg ned i bekkenet og at det pressa på ulike nerver... Auuuu!!!! Og så har eg veldig vondt i fingrane. Klarer nesten ikkje lukke hendene om morningen.... Nei, no er det nok..... Vi er klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...