Gå til innhold

Prinsessemari og andre overtidsjenter...


Jente 06 + aprilgutt 09

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til?

Holder dere motet oppe? Hvor sent har dere hørt at noen har startet av seg selv? Jeg hørte om ei som startet etter ti dager, dagen før hun skulle få modningskur..noen bedre? For nå føles det som det ALDRI kan starte av seg selv, og det er jo det jeg vil!

 

Har dere kjent noen tegn i dag? Jeg har hatt mye nedpress, og er litt øm i ryggen, men ikke noe å hoppe i taket av..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dager over jeg da.....Litt mer nedpress og stikninger nedentil idag, men ellers ingen tegn her heller....

 

Veldig spent da:o) Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til du også! Håper du slipper å gå så lenge som meg..sukk:) 9 dager over i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager over idag,fikk førstemann 11 dager på overtid så hadde vel håpet tidligere denne gangen,men nei her skjer det lite.Kjenner bare masse liv ikke noe annet,glad for det selvfølgelig,men er klar for å få det overstått snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dager på overtid, men jeg var innom sykehuset på onsdag, hadde rier og det hele. Jordmoren som gikk av natt, ønsket meg lykke til og gledet seg til og se meg på fredag når hun kom tilbake på jobb. Men det gikk ikke. Jeg hadde liten opning og de ville jeg skulle sove litt vist jeg klarte det, så jeg la meg til og våknet et par timer sener og da var det slutt på alle rier. Så nå går jeg her og venter og venter...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frustrerende at riene gav seg igjen da:(

Lykke til alle dere som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!!

 

Mamma fødte broder'n 14 dager over termin uten å bli i gangsatt så vidt jeg vet. Har i grunnen aldri spurt om hun ble det... og heller ikke om det var akkurat 14 dager over heller... Men det er 36 år siden, da... Tidene har forandret seg og det er vel mer vanlig å få litt hjelp nå enn det var da...

 

Har hatt mye kynnere i dag, og. Frøkna har slappet av mesteparten av dagen men har våknet til for fullt nå og hikker intenst. I sted kjente jeg hvordan hun vred på hodet nede ved skambeinet. Hun gjør det av og til, for hun har jo ikke festet seg.

 

Jeg har vasket ned hele kjøkkenet i dag i håp om at det skulle sette fart på ting, men ble i grunnen bare sliten og har ikke kjent noe effekt av det.

 

Har du prøvd kanel ennå forresten?

Har laget egen overtidig tråd som du må skrive deg på når du har mulighet.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd kanel, æsj det var ekkelt! :) og det funket iallfall ikke!

Vaske ja, orker liksom ikke!

Går turer, så mye jeg gidder, sex innimellom, men ikke noe gøy når det blir sånn pliktløp, jaja, holder ut noen dager til med det da..:) I dag har jeg ikke kjent noenting! Synes det er veldig rart, men sånn er det..

Håper på bedre tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...