Gå til innhold

Bringebærkapsler og kynnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynnte å bli litt bekymret siden jeg aldri har merket noe særlig til disse berømte kynnerne. Ble litt redd for å ikke være forberedt til fødselen.

Startet på bringebærkapsler i dag i håp om at livmoren kanskje ville begynne å "jobbe" litt mer... ikke lenge etter merket jeg min første tydelige kynner. et par timer senere kom en til.

Flere som har opplevd dette? Vet dere om det er noen sammenheng med disse kapslene, eller var det tilfeldig tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har tatt de hver kveld i en uke. Da kommer de etter 5-10 min. Jeg anser dette som et godt tegn. Da kan det være at det har noe for seg i forhold til modningen. Håper det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min pakke står det at jeg skal ta fire hver dag morgen og kveld...du skriver at du bare tar på kvelden..hvor mange tar du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 33 og har heller ikke kjent kynnere... Begynner å bli litt bekymret for det nå ja. Betyr det hardere fødsel tro? Jeg fikk beskjed om å bruke bringebærkapslene to måneder før terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på kapslene i uke 34, og fikk flere kynnere etter at jeg begynte på de. Hadde en del fra før også, og jordmor forklarte meg at disse var med på å forberede livmor og derfor flere sammentrekninger..

Jeg har MYE kynnere hver dag...har hatt det siden jeg begynte på dem.

 

På Solaray sine bringebærblad kapsler står det at man skal ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Dvs maks 6....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på helsekost at de kunne taes de 3 siste mnd av svangerskapet og en mnd etter fødsel.

Det står på pakken at man skal ta 2-3 kapsler 2 gr daglig, men tror ikke jeg ville tatt så store doser i starten...heller øke på mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...