Gå til innhold

Har kjøpt meg vifte:)


Allean, Fia og lillebror

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg en bordvifte. ÅH verdens deilgiste investering. Det er jo så utrolig varmt nå. Trodde virkelig ikke det skulle hjelpe så mye. men det gjør det virkelig.

Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, har gått til av innkjøp av 2 stk jeg. En til soverommet og en til stua. Og de kostet ikke all verden heller... 149 stk på OBS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten!

Har en stående vifte på stua, og en bordvifte på soverommet...hadde nok ikke klart å sove hvis ikke den var der nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He gulv vifte ej! Men he berre brukt den en gang.Greit nok at d e ekstremt varmt her,men på en eller anna merkeli måte så overleve ej d lett som berre d.

Og ikkje treng ej bruke den på natta heller,for ej sov heile natta gjennom.Heilt utruli!!

35+4 og heilt fin form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i dag, gleder meg til å legge meg jeg nå, og slippe å være klam og ekkel! Helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått meg en stor vifte på nattbordet! Gleder meg til endelig å få sove en natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også endelig fått oss en vifte til å ha på nattbordet, skal bli så godt. Hadde en vifte fra før, men den har vi på rommet til dattera vår så hun ikke skulle renne bort. Gleder meg til å sove nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Joda, har hatt en bord-vifte nesten en mnd nå...Utrolig...Skjønner ikke hva jeg har tenkt på de forrige somrene uten en slik... Herlig. Nå har den permanent flyttet inn på soverommet, for i taket på stuen har vi fått opp en sånn skikkelig svær vifte med lys og det hele... Åååååh, vidunderlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...