Gå til innhold

nå har jeg kjent på tappen.... øhh..ehhh....hmmm.......kremt....rødme.... ;)


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

var inne å leste på pernille.info og så skulle jeg da kjenne på tappen.... hmmm ikke lett.... jeg aaaner ikke hva det er jeg skjønner, får ikke helt klart for meg hva jeg kjenner... finner jo liksom tappen men om den er åpen eller lukket var jo umulig å kjenne... tror ikke det var noe for meg nei... hehe! følte meg jo ganske teit da! jaja, man kan ikke være like flink til alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei du sier noe der...har elst det jeg også og prøvd og kjenne..den er lukket og hard enda min men når jeg tar fingern så blir den åpen på en måte.Ganke rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... merkelig... jaja, merker vel etterhvert hvis man er gravid enten man har kjent på tappen eller ikke... jeg ler litt for meg selv her... så teit jeg følte meg... skjønte ikke noe jeg.. leste og trodde at jeg hadde det klart for meg, og så skjønner jeg ikke noe! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Jeg fatta ingen ting jeg heller da jeg skulle kjenne etter første gangen, men min erfaring er at hvis du kjenner etter på forskjellige dager i syklusen, så vil du sannsynligvis kjenne at det er forskjell på konsistensen på en måte. I hvertfall er det sånn hos meg at livmortappen blir mykere og mykere etterhvert som el nærmer seg. Den dagen jeg har el er den kjempemyk og åpen. Til og med mannen min sier at han kjenner forskjell når det er rundt el,at alt kjennes mykere ut på en måte. Så det kan være et tips å kjenne etter med jevne mellomrom, så kjenner du helt sikkert forsjell etterhvert.

Men gudene skal vite at man føler seg teit ja.Hi-hi!! Litt kult å bli godt kjent med kroppen sin også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...