Gå til innhold

Samboer holdt på å gå i bakken da jeg introduserte idèen om å ha sex HVER DAG neste syklus ;o)


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

"Neimen.....eeehm....det blir vel ikke noe koselig vel?!"

 

"Ska`rre værra så ska`rre værra! Her skal det jammen treffes!"

 

Nei, tror nok ikke denne planen er gjennomførbar for meg heller. Da må jeg jo ha meg en ukes ferie etterpå ;o)

Pliktsex hver dag i nesten en mnd....nei, det blir bare slitsomt!!

Men EL skal vi jammen klare å treffe (om den kommer neste gang da...)!!

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. tror min kjære hadde blitt glad jeg, for her er det jeg som setter en stopper for det! ;o) Får holde med annehver dag tror jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en skulle jo tro at han heller skulle hoppet i taket av glede...Hehe!

Men hver dag tror jeg blir litt heavy, selv for han...

Etter 8 år, er man jo ikke like nyforelsket lenger, hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt han er da :-) Vil ikke anbefale hver dag i en hel syklus. Vi prøvde hver dag i en hel uke, og på slutten var vi slitne ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette hadde ikke funket for oss heller. Som du sier malathiel, etter så lenge sammen er man ikke like nyforelsket nei, vi har vært sammen i snart 8 år vi også.

 

Så får heller konsentrere oss om å ha masse sex rundt el, og heller ha sex når vi vil ellers i syklusen. Dette fungerer best for oss i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et innlegg om annenhver dag og akkurat da satt min samboer ved min side, han lurte på hva jeg skrev og fikk bare et lurt smil om munnen da han leste det....tror han gleder seg til besøket er reist så vi kan starte prøvingen igjen. Hadde annenhver dag forrige syklus også men ble syk rett etter det jeg trodde var el, trodde derfor at vi likevel hadde klaffet, men da tr kom på dag 31 forsto jeg at vi hadde misset...

 

Nå får vi også holde senga varm og prøve om vi ikke kan treffe el denne mnd da...

Syntes ikke annenhver dag var så slitsomt, men jeg ble da syk etter 2 uker!!!!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ble nesten sliten bare av å lese innlegget ditt:) Du får ihvertfall ta deg en pause under TR, rett etter TR og rett før neste IKM, så dere ikke kollapser! Vi har igrunn "problemer" med å omstille oss til å ha såpass mye sex rundt EL vi, så får vi slappe av resten av måneden tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits å ha sex hver dag...da vanner man ut sæden :o)

Finn heller ut når tid du får EL i din syklus og beregn utifra det.

Ellers ødelegger bare dere for dere selv - skal jo være kos å lage barn :o)

 

Hvis du vet du har EL på dag 15 så begynner du annenhver dag en uke før og itilfelle EL er litt forsinket så tar du annenhverdag 1-2 ganger etterpå.

Da er du sikret..Husk at når du vet når du skal begynne - lad opp 2-3 dager før uten sex før du begynner maratonen :o)

 

Uansett så ble jeg faktisk gravid den måneden vi hadde lite sex fordi jeg var såååå stresset med jobbsituasjonen at det siste jeg brydde meg om var sex og lage baby. Men sambo var påståelig og sutret seg frem til sex noen få ganger.

 

Hvis det hjelper deg å finne EL - bruk EL tester.

Kjøp dem billige på nettet :www.billige-tester.com

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...