Gå til innhold

Aktiv baby!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36 nå, og har hørt at babyen skal roe seg ned mot slutten, men her er det enda VELDIG mye aktivitet! Så mye at det er vondt! Spesielt hvis jeg spiser eller drikker noe søtt.. Det kan vel ikke være ett tegn på hyperaktivitet??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille krabat har først begynt for noen dag siden å bli litt roligere. Har også vært helt propell. Er 3 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, plutselig roet jenta mi seg så ned at jeg nesten ble litt bekymret... Men det var visst helt vanlig det. Mye liv er tegn på trivsel - ikke på hyperaktivitet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at babyen er hyperaktiv, men jeg opplevde også forrige svangerskap at når jeg spiste søtsaker, så ble ungen mer aktiv. Det samme gjaldt kaffe. Sønnen min (5 år) er på ingen måte hyperaktiv, så det kan du nok ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske normalt at babyene reagerer på mat og sukker. Skal love det ble liv i baby da jeg var til glukosetest/sukkerbelastning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Føler det blir litt ekstremt til tider, men tar det som et tegn på at han trives der inne! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...