Gå til innhold

hvorfor er dere så redde for å ringe sykehuset/spørre om hjelp etc?


Gjest

Anbefalte innlegg

personalet på sykehuset er jo der for DERES benefit!! det er DE som er ekspertene, ikke allesammen herinne. jeg fatter ikke hvorfor noen er så redd for å ringe til føden å spørre om noe, det høres jo fælt ut. har dere dårlige erfaringer med sykehus, eller har dere ikke tro på at de vet hva de driver med?

 

nei jenter, ring når dere lurer på noe så allvorlig som blødninger/rier/vannavgang er mitt råd. er jo helt klart bra å kunne spørre herinne, det gjør jo jeg også, men jeg synes det blir litt på kanten når det virker som manger er redde for å "plage" jm på føden ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå ringt 2 ganger i kveld og fått dårlige svar, ble rett og slett galskuffa av føden...så jeg håper å treffe på andre når de har vaktskifte, de var direkte uhøflige og korte, (i Stvg). Ble kjempeskuffa....følte jeg maste andre gang, men nå syker jeg meg opp til å ringe en tredje gang....skal det virkelig være så vanskelig å få hjelp sier jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Forumet er til for å utveksle erfaringer og det inkluderer blødninger, rier og vannavgang. Alle spørsmål er tillat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg, var jo ikke det jeg sa i det hele tatt!! blir så lei av folk som ikke klarer å lese! jeg spurte hvorfor noen er så redd for å spørre om råd på sykehus da situasjonen tilsier det, ikke at de ikke skal spørre herinne også. les innlegget mitt litt nøyere så kanskje du skjønner?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt hysterisk om jeg skal ringe føden jeg. Jeg vet så godt at de er der for meg og stiller opp om det er noe jeg lurer på, men jeg jo vant til å ordne meg selv, finne ut av ting og jeg går aldri til lege. Er jo aldri noe galt med meg :)

 

Men jeg ringte i dag og har vert inne to ganger for å sjekke fostervann...var ikke lekkasje da. Men da fikk jeg like greit rie stimulerende akupunktur og ctg. Viste seg at jeg har rier hvert 10 min. Hehe. Kjenner de nesten ikke engang. Jm mente jeg hadde sterk livmor.

 

Så uansett er jeg glad jeg ringte selv om det ikke var noe vannavgang. Er jo alltid greit med en sjekk. Og jm var kjempekoselig og oppfordret meg til å ringe hvis det var noe... om ikke annet bare for å få noe å sove på om riene skulle bli kraftigere. Det kaller jeg service!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...