Gå til innhold

I Lykkerus!!!!


Hvitveis

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg tatt en test cb digital med morgen urin og den lyste gravid etter 1 minutt. Jeg kan nesten ikke tro det. Er i lykkerus! Disse testene er vel nesten 100 prosent til å stole på, er de ikke? Har kun tatt en test, og har lest her inne at mange tar en test som vise positiv og en negativ. Jeg sitter bare her og skjelver og klarer nesten ikke å skrive. Vi var inne i vår 6 pp og jeg har gått på pilla i 8 år, så vi var jo litt spent på hvor lang tid dette skulle ta. Jeg har ikke skrevet noe særlig innlegg på denne siden før, men har lest mye og fått mye god info. Vil takke så mye for det. Virker som det er en god gjeng med flotte jenter her inne. Vil med det ønske alle sammen lykke til m prøvinga og ha en riktig god sommer, d skal jeg ha. Sender dere masse babystøv alle sammen************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse med spiren ;o) Nå får den klore seg godt fast! LYkke til videre inn i 1.trimester! Suger til meg litt babystøv før du går over til et annet forum**************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse og masse lykke til :o) Tror kanskje jeg er i samme båt som deg, ingen positiv test enda, men klamrer meg fast til håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...