Gå til innhold

Frekt å møte på BiM-treff med barn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For det første så trenger du ikke skrike. Jeg kan lese mindre skrift jeg skjønner du..

 

Men jeg må få syns at det er umodent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører egentlig til på 1 trimester,men her måtte jeg bare legge til noen ord !!At en sur å bitter anonym orker å bruke så mye energi på å kjefte å klage på at noen velger å ha med seg barne sine på et treff er patetisk synes jeg!!!Har selv barn og venter nr 2 å hvis jeg ikke var velkommen på et treff fordi jeg hadde med meg ungen min hadde jeg blitt (mildt sakt) forbannet !!!

Men egentlig er det jo synd på de som ikke tåler å omgås med barn i prøveperioden,de har jo et alvorlig problem å burde fått snakket med noen !! Å de må og huske det at den dagen de får barn selv må de bare holde seg inne-det kan jo være de treffer på noen stakkars prøvere mens de er ute og går med vogna som blir såret av å se andre barn....

Nei dette blir for dumt,ingen kan være bittre på andre for at de har barn fra før.

Selv slet jeg leeeenge før jeg ble gravid med nr 2 så det er ingen selvfølge at vi småbarnsmødre kan bli gravide- å det med en gang !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg at du skal holde deg hjemme for det eneste som er frekt her er innlegget ditt! At det går an å skrive noe så dumt... Hva gjør du når du får barn,og andre sier at de ikke vil møte deg fordi du har ett barn???? Tenkt på det??? Blir så irritert av å høre noe sånt,voks opp!

I tillegg med å skjule seg bak anonym også så da kan du ikke være så vedig særiøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...