Gå til innhold

**Rutha4pp** ;)


2 prinser i huset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

ble litt opptatt bare!

Vi skal faktisk i bursdag til chris på st.hans, og så bare slappe av!

Det skjer noe hver helg nå hele sommeren, så vi dropper st.hans.

Er egentlig bedt til andreas og AM, men orkr ikke!

 

 

 

Du da*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er et koslig navn det. :) Vi er bedt til nesten naboene deres vi da... jeg gidder egentlig ikke å gjøre stort i år, så blir nok bare litt grilling og slappe av.. siden det er 3 bikkjer med i bildet blir det brått litt pesent å gjøre så mye ut av det... Ei i barnehagen som heter Alina og.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi*???

kommer S hjem i morgen?

Deilig med grill, det er det vi skal også.

 

Testet noe mer?

Nå kjenner jeg at jeg godt kan bli gravid snart. Helt perfekt å få barn i mars. ser jo barnevogner overralt, og alle har jo store mager...

Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, bare meg og krapylene... S kommer neste torsdag... ja, mager er jo overalt for tiden.. man kan jo miste motet av mindre... :) Vil jeg og.. Begynner bare og bli mer og mer overbevist om at TR er like rundt hjørnet... Er jo bare på dag 31... kommer sikkert en av dagene ... Hadde vært så mye lettere å akseptere de negative testene hvis det ikke var for den ene positive... SItter liksom og murrer bak i hodet mitt hele tiden...Også har jeg jo "selvfølgeli" ALLE tegnene som det går an å få... hehe... All ære til de som er i 14 og 15 pp, og som fremdeles klarer å holde seg mentalt friske... føler nesten at jeg skal havne på mentalsykehus hvis det fortsetter sånn som dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!!!

Det blir faktisk ikke sånn kjempe mye bedre med tiden heller;)

Men våre barn kommer i allefall til å være VELDIG ønsket!

Synes det er rart med den testen jeg også, blir spennende å se hva det ender i.

Hvis det er negativt, såer det jo ikke lenger "strek er strek" polecy som gjelder:::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vet... og det er egentlig veldig kjipt.. for når du sa en strek er en strek på tlf på mandag kveld ble jeg sååååå glad... Så er no' dritt hvis vi nå må tvile på positive tester i fremtiden... er ikke rart vi blir litt tullete i hodet etterhvert da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det natta her hos meg tror jeg. Opp halv syv i morra, kan du si... Skal prøve å vente med en ny test til helga, hvertfall.. hvis jeg klarer da.. :) Vi snakkes vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...