Gå til innhold

Er deres sambo giret på babylaging? :-)


Dyne&Pute

Anbefalte innlegg

Min spør: "Er tiden der nå?" (det betyr: Er det eggløsning nå?) Hiihi!

Han er nok litt mer interresert enn han vil innrømme ja.. Men han er selvfølgelig ikke inne med syklus telling og dager og alt dette som vi er så opptatt av da.. :-) Men hva kan jeg forvente liksom? Hihihi!!

 

Hvordan er det med deres sambo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting til: Han er veldig opptatt av at jeg må ligge beina opp etter veggen når "tiden" er der. Og at vi kanskje burde kjøpt oss stasjonsvogn.. ( Bil er jo veeeeldig viktig å ha på plass i goood tid før en evt baby skal komme, ifølge han da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjenner meg litt igjen der ja.Vi møtte kjøpe oss starsjonsvong får vi startet prøvingen vi..hehe.Han til meg er veldig virri på og bli pappa nå....men han har mistet håpe litt da.Mener at jeg skal ligge med beina oppe hele natta viss vi har hatt sex på kvelden..menere at ca 15min er nok jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer gira enn meg faktisk. Det var jeg som måtte overtales, men nå er jeg ganske spent og gleder meg masse jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min merker også at sex livet har blitt litt mer aktivt da.. Så han klager ikke der nei. :-)

 

Det er iallefall kjekt at de er engasjerte.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kaller meg for Prior - samme som de som selger egg...hehe....det er fordi jeg driver å tar eggløsningstester. Men vet at han ikke mener noe vondt med det, han er like ivrig som meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Han sier han gruer seg litt også for då må jo han gjøre allllt her hjemme... ;-) Greit at han har den innstillingen da.. ;-) Stakkar, kan jo ikke bli sånn, da vil han vel bare ha et barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos oss er vi giret på å få barn...

 

Hadde IKM på onsdag, men fortsatt ingen TR. Sambo spurte idag morges om hvorfor jeg ikke hadde fått mensen ennå... Lurer egentlig litt på hva han tenker... Selv håper jeg på det beste, men har liksom ikke lyst å si til han at KANSKJE det klaffet denne gangen.. Så det jeg sa var at ikke alle sykluser er helt like da.... Noen litt lengre enn andre...

 

Ser at det er noen mannfolk som tror de må gjøre alt husarbeid etc... La dem tro det, så blir det positivt overrasket når vi jentene greier dette selv også.. Men å slippe å pusse vinduer og vaske tak hadde vært fint for en gangs skyld...

 

Masse ønskelykninger til dere alle som prøve å bli gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann en også veldig gira. Kjempe gøy det. Han maser nesten mer enn meg.... hihihi Godt at han er med på planen og innstilt på å få det til, men han ser vel også at gutten vår trenger en lillebror eller lillesøster. Han får jo all oppmerksomheten, og er jo eneste barnebarnet på begge sider... så ja, han trenger noen han kan krangle litt med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...