Gå til innhold

EL i dag, på dag 26. Noen spørsmål om el.


Mizzy_H -15 pp

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg endelig el, som jeg har ventet på lenge. Kom 11 dager senere enn jeg hadde trodd.

Greit nok det, men det som er så rart er at jeg har el på høyre siden igjen. Hadde det forrige mnd, og ventet derfor at den skulle komme på venstresiden nå. (Dette er noe jeg vet, fordi jeg kjener veldig godt når, og hvor, jeg har eggløsning.) Kan det være noe galt med den venstre eggstokken? Evt ha skjedd noe feil, da eggløsningen skulle være, som gjør at den høyre har tatt over jobben, nå 11 dager senere??? Kan ikke huske at dette har skjedd tidligere, men så har jeg ikke fulgt så nøye med dette før heller.

Blir glad for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Flott at du har hatt el da! Kan jo hende at venstre side ikke klarte å slippe egg så høyre tok over da. Er dette ett engangstilfelle er det nok ikke noe å bekymre seg over. Følg med fremover du, om det skjer flere ganger (eller håper du ikke får el neste syklus for du er gravid!!) Men smerter i siden, som el smerte, kan også være tarmene. Smerter i underlivet er ofte det selv om det kjennes ut som eggstokker og sånn. Så bare følg med fremover. Ikm uke 26 du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kirsty-14pp

 

Takk for svar.

Jepp, har IKM onsdag uke 26, 28 juni. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid el-smerter på samme side, tror ikke det er noe farlig, har ihvertfall klart å bli gravid to ganger uten problemer :-) Ps. jeg hadde også lange sykluser, den mnd jeg ble gravid fikk jeg el på dag 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...