Gå til innhold

Det er STOR sannsynlighet for at du er den neste som får positiv graviditetstest!


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Ut fra resultatlista i UKE 23 er det stor sannsynlighet for en graviditet rett rundt hjørnet..

 

Var nemmelig 12 som har fått positiv test, mens 16 har fått negativ eller venter fortsatt!

 

DETTE BETYR AT HELE 43 % FIKK POSITIV TEST!!

(Obs, den kan fortsatt gå opp - 4 som venter..)

 

 

Påliteligheten til resultatet: Kan selvfølgelig være at det er mye mer interessant å skrive seg på en slik liste når man har fått positiv test, men jeg tror ikke dette er tilfeldig. Jeg tror at vi BIM-jentene har mye større sannsynlighet for positiv test fordi vi lærer så mye om syklus, når vi bør "kose" etc. Så stå på med EL-tester og temping, fortsett med å hjelp hverandre med tolking av temperaturer og andre spm - så er plutselig hele gjengen inne på 1.trim!

 

For min egen del tviler jeg veldig på at jeg hadde vært gravid nå uten all den hjelpen jeg har fått på BIM - ikke minst Loise som fikk meg til å kaste meg toget når jeg fikk positiv EL. Det ga resultat! Så tusen takk for all hjelp jeg har fått hos dere alle og ikke minst deg Loise!!

 

Lykke til jenter - snart er det deres tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var oppløftende lesning ja *smiler*

Jeg melder meg gjerne på som nestemann på listen til å få to blå.. Men selvfølgelig,, jeg skal ikke snike i køen,,, det er maange jenter foran meg...

La oss få to blå/ et CB kryss alle sammen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Klem fra Loise (kos med hilsen fra deg Kaja.. kos deg med spiren. Nå kommer jeg snart etter jeg.. *håpe håpe*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler at jeg snek litt i køen.. Men for dem som har prøvd lenge: Det har kommet mange inn på 1.trim den siste tiden som endelig har lykkes etter alt fra 12 pp til 4 år, så dere må ikke gi opp jenter. (Enklere sagt enn gjort kanskje, men godt ment...) Håper å se dere alle på 1.trim veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spiren, og kjekt å lese slike resultater...

Jeg hadde ikm forje uke, og har alltid følt at det var mange som ble gravide uken etter....

for det har vært slik hvert pp at uken etter har mange blitt gravide...

nå har syklusen min sjøvet litt på seg og derfor går det 5 uker til jeg har ikm igjen fra sist, så da kommer jeg over i sen gode gruppen føler jeg... så vi får satse på at spiren sittter neste pp.... har god tro på det...

 

lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...