Gå til innhold

mini blødning i går-- isijas trøbbel i dag


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

var på legevakta.. blødningen kom etter en gåtur.. akn det være at jeg har rista opp bekkenet og at det er derfor blødningen kom og at isijas trøbbelet er dobbelt så ille i dag ?

legen sa alt var bra i går,.. og kjenner masse liv så er ikke bekymra for babyen, men bekkenet mitt.. ingen"tak" eller murringer.. bare isijas nedover høyre ben/rumpe..

hva kan det være ?

flere som har sånn?

kan det være at det som kom i går rett og slett er forverring av bekkenløsning?

Har ikke blødd mer.. kun rosa på 2 tørk på papir i går..

hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

finnes det ingen som har hatt det sånn?

prøvd å ringe jm , men får ikke svar.. fint hvis noen her har en tilbakemelding;) har også hatt litt iling i høyre side( der hvor eggstokken er til vanlig)- kan det være muskelr bare? det er samme side jeg har isijas trøbbel.. kan det ha en sammenheng? at bekkenet blr slitent på en måte?

 

er litt bekymra, siden bekkenet er så til de garder forverret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor langt du er på vei, men du har kanskje termin 7. oktober som nicket ditt sier?

Da jeg var gravid med førstemann hadde jeg termin 4. oktober. Jeg husker at i uke 17-18 ble jeg sykemeldt 100%, og ut svangerskapet. Hadde aldri hatt vondt i rygg eller noe sånt, men da kom det.

Det begynte med smerter i rumpeballene og noe i korsryggen. Det utviklet seg til smerter nedover bena og helt ned til ankelen.

Det ilte nedover, og verre ble det når jeg gikk. Men jeg mått gå for ikke å stivne helt. hadde også bikje som trengte sitt.

Nå i dette svangerskapet er det litt anderledes. ikke så vondt nå, og er snart i 16. uke.

Har hørt at jeg har et skjørt bekken. Tok røntgen etter graviditeten første gang og den viste forskyvninger mellom noen virvler baki ryggen.

Det sies at hormonene også styrer dette. Smertene trenger ikke være det samme med alle dine graviditeter.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar;) Ja jeg har termin 7 okt så jeg er 22+6 i dag ..

det iler også litt forran ( samme side)på magen..

sikkert bare muskler, men ikke godt nei.. rart det skulle bli så mye verre etter en gåtur til byen?

Ja ja.. ;(

Takk i alle fall.. får ta det med ro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ryggsøylen flyttes bakover ( på sist verste opptil 3 cm)og er i en uvant posisjon for både muskler og sener, er ofte isjas smerter om man får litt problemer med bekkenet. Snakker også av erfaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...