Gå til innhold

Akta Graco autobaby?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til disse bilstolene?De har de nå ganske rimelig med base,lurer på om jeg skal slå til,men noen som har og er fornøyd/misfornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, jeg er fornøyd med min, kjøpte i fjor til lillegutt og har brukt den til nå, 10 mnd. Føler meg litt priviligert i forhold til de andre venninne mine som har andre bilstoler ja, og som må stå med rumpa ut av bilen og knote i flere minutter før de får fast ungen, hehe :) Denne er bare så lettvint! Og gutten min har aldri klaget på bilturene, -vi brukte den fra han var nyfødt, men med måte i begynnelsen, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den, og brukte den til frøkna var 10 måneder. Kjempefornøyd! Så greit å spenne barnet fast i stolen og så klikke stolen på plass i basen. Fleksibelt også fordi du kan benytte stolen uten basen - hvis du f.eks skal sitte på med noen andre en liten tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dette setet like trygt uten basen?

Har tenkt på dette setet selv, men har ikke egen bil så det blir nok litt forskjellige biler dette setet skal ut og inn av ja.

Og er det mye stress å feste basen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis setet er forsvarlig festet i hht bruksanvisning er det like trygt uten basen. Basen i seg selv er kjempelett å feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også kjøpt dette setet, har ingen brukserfaring med det ennå da, men det virker jo helt genialt! og det skal være like sikkert som andre bilseter uten bruk av basen. da festet det på samme måte som andre bilseter mener jeg.. :) har bare hørt positivt om dette setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å skremme, men jeg tror det var acta Graco som ikke besto krasjtesten til Foreldre & Barn ( husker ikke hvilket nr og årgang ).

Leste F&B da jeg satt og ventet på å komme inn til jordmor, og der var det to Acta Graco- seter som ble slynget ut av festene og kastet framover i bilen. Skal ikke si med sikkerhet om hvilke modeller det var, men navnet Acto Graco festa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og slikt sete og er super førnøyd med det. Vi brukte det til sønnen vår var ca 10mnd. Helt supert at du bare kan "klikke" det på plass, vedig lettvint :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke Acta Graco Autobaby, men modellen i klassen over; Cosmic XTP og Duo som ikke besto testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,enda bra!!Kjøpte nemlig akta graco autobaby i går.Mannen på butikken sa den var meget bra og en populær stol.Har også vunnet flere tester,bra han ikke lurte meg da:)Men sa også at det med tester er vanskelig fordi at testene er så ulike og nesten ikke sammenlignbare med hverandre.Håper at vi har gjort et godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette setet selv, men har hørt fra venninner som har det at det er veldig bredt og tungt å bære. Maxi cosi har nettopp kommet med base, jeg går for det. Mye lettere sete på armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dette sete og det har vært i bruk siden oktober!! Det er kjempe bra og deter så utrolig praktisk at du kan klikke det inn og ut av bilen.. Det er også deilig at du kan ta babyen ut av bilen uten å ta av bilens sete kun det sete i stolen. Det er ganske tungt å bære ja men til gjengjeld er det sikrere i bilen! Vi pleier ikke ta det så mye ut. kun i begynnelsen når han var helt liten og da var han jo så lett alikevell. Hørte det var noen som krasja og gikk rundt flere ganger på tak og babyen deres satt i en sånn stol, politiet sa at det mest sansynlig ikke hadde går så bra om de ikke hadde et sånt sete! Det er også greit st det viser på setet når det står i rett vinkel siden de fleste har setet for mye liggende og da kan barna fyke ut av setet! Jeg angrer i hvertfal ikke på at jeg kjøpte det! Men om jeg ikke skulle ha basen (det er foresten billigere uten base) ville jeg valgt et lettere tror jeg!! Ble mye skryt her men jeger virkelig fornøyd, så de har fått nytt design også nå, sikkert derfor de er på tilbud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...