Gå til innhold

tran...


Titouille

Anbefalte innlegg

var på jordmor kontroll igår og hun anbefalte veldig sterkt at jeg burde ta tran, at det er veldig VELDIG viktig!!! er 14 uker på vei...

Problemet er at jeg klarer verken å svelge denne enorme tran-pille og det er enda verre med den flytende tran... :( jeg har prøvd og prøvd men klarer bare ikke... Jeg føler meg så skyldig å ikke klare det :( tenker på dumme ting, at min barn skal bli unormal, dum, osv :( begynner bare å gråte når jeg tenker på det :,(

Skal jeg bare fortsette å prøve å spise tran til det endelig kommer i magen min??? er det virkelig så nødvendig? Kan det bli dårlige konsekvenser å ikke ta tran?? vil jo ikke at min barn skal ha problem senere fordi jeg ikke klarte å svelge 2 piller hver dag :( help...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri tatt tran i hele mitt liv jeg!!

jenta mi er frisk som bare det og smart er hun også:-)

ikke noe å bekymre deg for...ta deg en skje sanasol eller biovit om du liker det.....tok ikke det jeg da.....har en tendens til å bli hekta på det og får lyst å drikke myye så jeg kan ikke ha det i hus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du passer på å få i deg omega 3 på annen måte så trenger du vel ikke ta tran, ved å spise fet fisk for eksempel. Makrell i tomat er jo enkelt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med tok jeg tranen i en kopp med te og drakk. da smakte det ikke så alfor gale ;-)

Etterhvert tok jeg å drakk appelsinjuice før tranen og "skyllte" ned med resten av juicen... Funker! Nå tar jeg tran helt vanlig- man blir vant til den :-) og hiver i meg god og kald appelsinjuice etterpå!

 

Du får trøste deg med at det er godt og sunt, både for deg og babyen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk tran er godt.. Hadde det vært mulig så skulle jeg gjerne ha tatt en skje for deg å! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...