Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 23 uker imårra og har lagt på meg ca 6-7 kilo...d fleste kiloene er fra magen/rumpa..hehe

 

men er man gravid så er man gravid sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26+5 og lagt på meg ca. 12 kg. Regner med å legge på meg 2-3 kg til, synes det er ok men håper det ikke blir mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 23.. Har vel gått opp rundt 8 kilo! Veide rundt 51-52 før jeg ble gravid! Det syntes faktisk ikke at jeg har gått opp såpass mye.. Har ikke noe særlig mage eller noe sånt! Men merker det om jeg skal prøve å komme inn i noen stramme bukser, får dem liksom ikke helt over stumpen og låra da.. Men, men.. Er man gravid, så er man gravid! Er lov til å kose seg litt ekstra da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 20- lagt på meg 2,5 kg så langt.

 

Det er vel ca på normalen? Ikke lett å vite hva som er "normalt" underveis gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 19 og er enda -1kg fra jeg ble gravid. rekner med kiloene kommer sakte men sikkert nå fremmover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp ett tonn :-( i uke23

 

menn er kunn min egen skyld for jeg eter godteri som en.....ett eller annet..... huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg også skjerpe meg kraftig.. Håper på at jeg ikke går opp mer enn et par kg til. Har dilla på brødmat,og det blir jeg tykk av.. Blir og føler meg lettere ved å spise litt knekkebrød og kornblandinger..Er bare det at det ikke frister:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17, ligger på startvekt, men gikk i utgpunkt 2 kg ned, som jeg altså har fått tilbake. Er vel bare en vei nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...