Gå til innhold

Snart_2?, Mary had a little lamb og Drømmen sin skravletråd


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

Hei på dere jenter,

jobb, jobb, jobb, jobb.... Det positive med det er at jeg ikke rekker å tenke så mye på bimming eller spirer... Ikke så mye vil si at jeg BARE tenker på det om morgenen, når jeg legger meg og et par ganger i løpet av dagen - istedenfor HELE tiden som jeg pleier ellers...

 

Er spent på armebåndet mitt selv, men det henger et fruktbarhetssymbol på det, hvilket ble revet av for 1 uke siden... Så jeg vet ikke om det er et godt tegn...

 

Jeg hadde bestemt meg for å teste 3 dager før dene gangen, med CB testen som ligger i nattbordsskuffen min - men jeg har rett og slett ikke rukket det! Må jo ha morgenurin til den testen, så nå er det for sent. Kjenner egentlig ut som tanta ikke er så veldig langt unna :-( Så nå kan jeg vel kanskje klare å spare den testet til 1 dag over IKM om hun ikke har meldt sin ankomst... Er så typisk at jeg brenner av en test og så kommer tanta 2 timer etterpå - sånn bare for å si ædabæda...

 

Har IKM på fredag - så vi får jo enten en opptur eller nedtur i helgen begge to da Snart_2...

 

Regner med at du går og teller ned dager til du skal få se og høre den lille spiren din Drømmen *smiler* - suverent at du fikk endret timen til det da...

 

Ha en fin kveld jenter,

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold av en plass for meg i 1. tri neste mnd. Drømmen - for da kommer jeg!!!!

 

DET må jeg jo gjøre - for da er det 1 år siden jeg begynte prøvingen... huff... Hadde jo 2 mnd opphold da - men allikevel.. NÅ er jeg så lei av prøvingen. Som dere skjønner meldte tanta tidlig ankomst i dag - var ikke ventet før i morgen. Det positive er at jeg klarte å motstå teste-fristelsen, så jeg sparte en CB test. Gikk faktisk HELT greit å få besøk i dag. Kan ikke huske at det har vært SÅ greit på lenge. I morgen skal jeg drikke vin med en venninne, neste helg er det vin og sommerfest med jobb... Solen skinner og det er helt greit å bare være meg.

 

Men bi gravidlysten er like sterk fortsatt, så selvom jeg tar dette besøket med fatning VIL jeg bli på tjukka neste mnd;-)

 

Lykke til Snart_2, håper du slår meg på målstreken. Så kan vi alle sitte på 1. rad i 1. tri og bare glede oss over spirene våre ;-)

 

Han en fin kveld,

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. Vi skulle jo vandre arm i arm over til 1. tri denne mnd, Mary :) Men jeg er sååå glad for at du tar imot tanta med godt humør. Helt enig med deg i at det er mye greiere å ikke være gravid nå når det nærmer seg sommer. Var sammen med en høygravid venninne i dag, og må si at det var deilig å kunne være bevegelig, hjelpe til med ungene og ikke pese som en flodhest opp trappa. Det er da noe positivt med å ikke være gravid også. *trøste meg selv*

Selv venter jeg fremdeles. I forhold til tidspunkt for el, kan jeg vel forvente tantebesøk på mandag. Vurderer å ta en test i morgen tidlig, for vi skal ut med noen venner i morgen kveld. Eller mulig jeg dropper testen og kjører uansett. Vifår se.

 

Kan jeg spørre om noe, jenter? Har ikke fulgt så nøye med på presentasjonstrådene som har vært her. Hvor gamle er dere? Hvor bor dere? (har jo en viss peiling der da..) Hvor lenge har dere vært sammen med deres kjære?

 

Selv er jeg 30 år (Oooops), har en sønn som snart blir 3 år (min lykkessten, mitt kjærlighetsbarn, mitt alt) og jeg har vært sammen med kjæresten siden vi var 16 (yes...det er lenge det! Like glad i ham fremdeles). Vi lever fremdeles i synd, (har han tenkt å fri snart tro?) .

 

Ha en fortsatt fortreffelig helg, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter, håper dere har hatt en fin pinse jenter!

Nå er jeg spent på om du har noen hoppende glade nyheter til oss Snart_2.....

 

Til spørsmålet ditt Snart_2?

 

Jeg er 32 år, bor i Oslo, har 3 års bryllupsdag i morgen :-) og prøver iherdig på vårt 1. kjærlighetsbarn (DET hadde du nok fått med deg... hehe...) Har ingen barn fra før noen av oss og har vel vært sammen i .... skal vi se... regne.... 8 1/2 år.

 

Dere får ha en strålende dag - her skinner sola, TR har takket for seg, ny pp, nye muligheter... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere begge to!

 

Pokker ta Mary det var jo ikke sånn det kulle gå den nd her! Da har du bare å innfinne deg på 1. tri neste mnd altzå... :o)

 

Er spent på deg nå da Snart_2? Hvordan har det gått med deg??

 

Skal vi se da, litt om oss. Mannen er 26 jeg er 24 vært gift i ett år, samboere i 4 år og kjærster i 8 år. Vi bor i Skien for tiden i en leilighet, men holder jo på å pusse opp hus nå, så håper å flytte inn der i løpet av høsten. Akkurat for tiden så går mesteparten av fritiden med til båten. Mannen har gitt beskjed om at om sommeren skal båten brukes så da får bare det huset stå så lenge.

 

Annet enn det så jobber jeg med markedsføring, salg, kjedekontakt og mannen er bilselger. Hmmm... Var det noe mer da tro?

 

Ingen barn på noen av oss, men har en liten amerikansk cocker spaniel på 6 mnd som heter Chanel. Thihihi...

 

Åsså ble jeg tante til en liten gutt på 2990 og 50 cm på søndag. Nyyyydelig liten gutt altzå. *Stolt*

 

Sånn da var jeg igjennom alt etter helga.

 

Klem til dere begge

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Etter en kald pinsehelg er jeg tilbake igjen. Ingen gode nyheter ennå, desverre. Så koselig at dere følger med, forresten :) Har jo hatt de vanlige mens-murringene i ryggen i en uke nå, så jeg venter forsåvidt tanta når som helst. Tok en test i går, men den var negativ.....

 

Mye å gjøre på jobb i dag. Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm....dag 16 etter eggløsning, og fremdeles ingen tante.Går på do i ett sett, for jeg er hele tida sikker på at hun har kommet. Kjenner det på gikta at hun er like om hjørnet, men det har jeg forsåvidt kjent lenge. Så, du tante.... Enten så kommer du NÅ eller så holder du deg langt unna i 9 mnd. Forstått? Comprende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå skulle jeg akkurat til å gå inn og etterlyse deg for å føre hvordan det går!! Pleier du å ha stabile sykluser med tanta 14 dager etter EL eller?

 

Ååååå.... dette er jo kjempespennende!! Er du over ikm? Krysser fingrene masse for deg nå altzå!! MASSE MASSE!

 

I dag er jeg endelig 8+0 så nå håper jeg tiden frem til 12 uker bare raser av gårde. (Yeah right! :o) )

Venninna mi mistet bebisen sin i uke 14+5 her om dagen. Det var ikke noe koselig, det er andre gangen hun mister også, unner henne så inderlig en liten en og trodde det skulle gå fint denne gangen i og med hun hadde kommet så lang. Så man vet jommen aldri, får krysse fingrene for at alt skal gå bra ihvertfall.

 

Du får oppdatere oss fortløpende Snart_2!! Vi venter i spenning vet du. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skulle jeg også inn og etterlyse deg Snart_2?.... Dette lover jo kjempegodt. Krysser det jeg har (bortsett fra bane da... nå er det jo snart babymekketid for meg igjen...).

 

Massse llykke til, hold oss oppdatert! Og til deg Drømmen: Hold på spira, ikke noe tull vi kommer jo hakk i hel inn i 1. tri til deg ;-)

 

ha en straalende helg,

 

klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var spenningen over. Tanta kom nå nettopp, og jeg er over i min 15. prøveperiode. Begynte selvsagt å få forhåpninger siden IKM var på mandag den 5. etter en noe forsinket eggløsning. Må vel bare brette opp ermene og ta fatt på en ny mnd, men det føles litt tungt nå. Skal kose meg med feiring av podens 3-års dag i helgen og prøve å ikke legge merke til at han er den eneste i selskapet uten søsken....

 

Koselig å ha dere her, jenter. Litt rart å tenke på at to som jeg aldri har møtt, har stålkontroll på mens-syklusen min. Artige greier :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei det var da som bare f..¤/(%&Q")/&%/#!!!! Nå var jeg sikker på at det var noe på gang jeg... Men da sitter'n helt sikkert neste gang!!

 

Du kan jo bestille en legetime nå vet du, da før du helt sikkert henvisning videre. Jeg tror det var det som gjorde at ting klaffet for oss, da slappet jeg helt av fordi jeg visste hjelpen var nær. Og plutselig så sitter'n når du minst aner det.

 

Så det blir bursdagsfeiring i helga, men så kos. Åsså tre år da gitt. det er jo en veldig artig alder da! :o)

 

Her reiser mannen til Moseldalen i helga (han hadde ikke videre lyst når han så værmeldinga og båten ligger og hyyyler på'n) så jeg får besøk av ei venninne i kveld. Får vel ta meg en liten tur ut å besøke lillegutt også i løpet av helga. Han blir jo en uke til søndag. Så nydelig altzå...

 

Er egentlig en litt syk tanke som du sier at to mennesker man ikke har anelse om hvem er hvet så mye om oss. Mer enn våre aller nærmeste hvet til og med. Sprøtt altzå... Kunne gått rett forbi dere på gata uten å reagere i det hele tatt. Thihi... DET er ganske snedig...

Nå har jeg noen bilder liggende ute under nicket mitt da, så kan dere ihvertfall se litt. :o) (Ser heeelt gal ut så ikke få sjokk!)

 

Ha en flott helg jenter, nyyyyt været som er kommet ENDELIG. Og Mary du får "mekke" i vei de neste dagene mens Snart_2 manner seg opp til en runde til. Den diiiigre 3-seteren jeg har reservert på første rad inne på 1.tri føles nemlig ganske tom når du sitter i den alene. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel helg med masse gjester. Poden har storkost seg med pakker og kaker. At det går an å ha sånn flaks med været! Helt nydelig, og ungene kunne springe i hagen, spille fotball og hoppe på trampoline. Kunne ikke vært bedre. Jeg har nesten ikke hatt tid til å deppe heller. Litt småirritert på min kjære for han er så forbannet realistisk! Ja, ja, da får vi prøve igjen da. Ikke noe vits i å bekymre seg over noe man ikke kan påvirke, sier han. Og han har jo så rett! Men jeg klarer jo ikke å la være å bli skuffet når tanta kommer. Men jeg gir meg ikke.

 

Tror nok jeg bestiller legetime i dag. Jepp. Nå skal jeg være flink pike å få satt igang prosessen her. Hold av plassen i sofaen. Om en mnd tid blir det trangt i den beste sofaen inne på 1. tri. Da skal vi tre sitte der og drikke Munkholm med voksende kulemager. Jippi!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere begge to!

 

Har vært en helt nydelig helg her hjemme også, godt med litt sol og varme ENDELIG!! Får håpe det kan holde seg nå da.

 

I dag kommer mannen hjem også, så kooooos! Blir litt stusslig å være hjemme alene i lengden. :o) Godt med litt selskap på kveldene.

 

PÅ lørdag var jeg ute hos den ett uker gamle tanteungen min og koste meg i 3,5 time med lillegutt. Skal si vi har noe å glede oss til jenter, jobb på nå så er vi ett skritt nærmere målet alle mann!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Drømmen:) Har ikke vært her så mye i det siste, men så fikk jeg høre et rykte om at et skjent nick var blitt gravid, og det var deg:) Har ikke fått gratuleret deg, så da snek jeg meg inn her for å gratulere deg/dere, å ønsker dere lykke til videre! Det var virkelig fortjent! klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se der ja!!! Nå tenker jeg den sitter som et skudd innen den tid! Blir en spennende dag det da, samme dagen som jeg skal på tidlig ultralyd hvis jeg ikke avbestiller. Er litt i tvil på om jeg vil eller ikke.

 

Krysser fingrene nå altzå!! Osså får vi vel heie litt på Mary i disse dager vel??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Hei i vei på oss... :-)

Vi er midt i den travle uken... hehehe.... I dag har mannen min reparert fertilitetsarmebåndet mitt også så da er det på plass igjen ;-) (Godt jeg ikke er overtroisk - det betyr vel neppe lykke å ødelegge et fertliltetsarmebånd akkurat...)

 

Jeg har vært på treningssamling (innendøre...) i karate heledenne solfylte helgen... Men jeg klarte graderinga så da var det jo verdt det! KLarte å krokke bilen var skikkelig i helgen også jeg :-( Skikkelig deprimerendes da skadene kommer på ca. 18.000. Det var det kjøkkenet... 14 år uten et eneste uhell... Og så plutselig BAM! Men, men, jeg har ihvartfall grønt belte i karate. Thihi...

 

Kjenner igjen den følelsen Snart_2? Mannen min er også sånn. Ja, ja vi den sitter nok om en stund. Ikke noe å stress med...Han skulle bare visst hvor mye jeg stresser inni meg av og til..

 

Dere får ha lykke til den 20. Blir vel hyggelig med tidlig UL Drømmen? Spiren din koser seg i magen din, og blir der i 40 uker, dermed basta!

 

Riktig god natt jebter,

klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, Mary! Heia, Mary! Go girl! Og hvis tanta di skulle finne på å dukke opp igjen, tar du bare et karateslag på henne. Da kan jeg love deg at hun ikke tør komme tilbake på minst 40 uker :) Når har du el forresten? Min drøyde helt til dag 17 sist....har brukt å være stabil på dag 13, men sånn kan det gå.

 

Tidlig ultralyd anbefales absolutt, Drømmen. Men hvis du ikke ønsker det ennå, må du selvsagt gjøre det som føles naturlig for deg. Man får et helt annet forhold til den voksende magen etterpå. Tror det kan være litt greit for Pappan også jeg.

 

Jobbe litt igjen. "Snakkes" snart, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere begge to!

 

Våknet i dag morges til blødninger... Iiiiiiiiik... Er 9+0 i dag. Snakket med legen. Legg deg ned slapp av og håp på det beste. Ja... det er jo lett. Ligge rett ut og tenke tenke tenke da eller? Prøver alt jeg kan å komme inn på tidlig UL ett eller annet sted i løpet av dagen, men det er jammen ikke lett.

 

Kryss fingrene for meg jenter, det tror jeg visst jeg kan trenge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, krysser alt jeg har for deg Drømmen. Dette SKAL gå bra! Som en liten trøst kan jeg jo fortelle at det samme skjedde søsteren min mellom uke 8 og uke 9. HUn var sikker på at hun skule miste. Fikk samme beskjed som deg - og det gikk bra :-) I dag er hun 32+3!

 

En venninne av meg opplevde det samme og har en datter på 1 1/2 i dag. Så du får bare tenke positivt, og først og fremst ta det med ro. Kan komme av at du har anstrengt deg litt mye. Ligg og hvil deg, les en god bok, et blad, ligg og sol seg eller ligg inne og sløv til tv'n slik at du kanskje klarer å tenke på noe annet innimellom...

 

Jeg sender deg ihvertfall mange, lange, varme tanker og håper virkelig dette går bra! Jeg har blitt spådd at jeg skal bli gravid med tvillingjenter i juli/au, så ikke noe tull nå.. Hold av en stooor plass til meg så sees kanskje vi rekker å se hverandre såvidt i 1. tri før du skal over i 2....

 

Stor, varm lykke til klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at dette går bra! Hadde selv en blødning i uke 10 i forrige svangerskap. Ble selvfølgelig livredd, men fikk innvendig ultralyd og alt var helt fint. Nå er han en flott treåring. Så dette går nok bra skal du se. Ta vare på deg selv nå, vennen! Oppdater oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere!

 

det har stoppet opp ser det ut som, men jeg skal inn på sykehuset klokka halv tre til innvendig UL. Krysser fingrene og håper at alt er som det skal. Måtte vært forferdelig kjedelig å begynne på nytt igjen nå altzå... *Tvi**tvi*

 

Oppdaterer dere så fort jeg vet noe mer selv jeg.

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drømmen,

håper det fremdeles går bra med deg og den lille spiren. Hvordan var det på innvendig UL?

 

Tenker på deg,

 

Ha en riktig fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere begge to!

 

På UL i går så vi et bankende hjerte og en liten han/hun på 2,2 cm!! Skal si mannen og kona var letta da ja!! :o)

 

Blødningene har stoppet opp, men legen kunne ikke gi oss noen garantier. Han sa at det ikke så ut som om blødningen kom fra mormunnen så det var vanskelig å si hva det var. Sånn han så det per i går så det ut som om et helt normalt svangerskap med normalt foster og godt med fostervann.

 

Fikk beskjed om å ta det litt mer med ro rikitgnok, men nå har vi fått fornyet håp om at dette skal gå bra. Krysser fingrene for det.

 

Klem til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg så glad! Kjempefint at spiren har det fint. Nå er det bare å slappe av og ta godt vare på deg selv, Drømmen! Var det ikke artig å se den lille på skjermen? Jeg ble så overrasket over hvor mye som var utviklet såpass tidlig i svangerskapet Det er et lite mirakel, ja.

 

Tji-hi....nå vet du jo at det er bare en der inne også -ikke to :)

 

Ønsker dere en fin helg, jenter. Regner med å være på nett igjen på mandag. Da går vi inn i jobbeuka vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...