Gå til innhold

Teste ut Ovitrelle/HCG støtte.


BeReal

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med å teste ut Ovitrelle (HCG-støtte)?  Satte en penn for 5 dager siden og er idag 9 DPO etter ha satt inn to blastocyster. 

 

Mine tester går ikke nedover i styrke de ser det ut som. Her er testene fra 7 dpo. 

71k1w9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at ovitrelle kan gjøre utslag på graviditetstest i 7-10 dager etter at man setter sprøyten. MEN, dines tester blir jo sterkere. Synes jo det er rart iom at ovitrellen sakte men sikkert skal gå ut av kroppen, og da skal jo ikke testen bli sterkere.

Jeg ville hatt et lite håp om at de testene der kanskje er positive jeg altså. Og med to egg inn, så er jo sjangsene før tvillinger mere tilstede, noe som kan forklare rask økning av hcg. :)

 

Lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at ovitrelle kan gjøre utslag på graviditetstest i 7-10 dager etter at man setter sprøyten. MEN, dines tester blir jo sterkere. Synes jo det er rart iom at ovitrellen sakte men sikkert skal gå ut av kroppen, og da skal jo ikke testen bli sterkere.

Jeg ville hatt et lite håp om at de testene der kanskje er positive jeg altså. Og med to egg inn, så er jo sjangsene før tvillinger mere tilstede, noe som kan forklare rask økning av hcg. :)

 

Lykke til!

 

Tusen takk for svar :) Håper virkelig på ekte streker. Tok nok en Ovitrelle (siste) idag, så blir holdt på pine benken en god stund til før en vet noe sikkert. Tålmodighet skulle jeg nok hatt litt mer av ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...