Gå til innhold

Moderering over stokk og stein


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan skjønne at en del VPtråder blir slettet, men tråden om Melania Trump? Virkelig?! Hvis det hadde vært hyggelige spekulasjoner hadde den fått blitt stående da?

 

"Der ser så lykkelig ut"

"Ser ut som han tar skikkelig god vare på henne"

"Han er garantert en gentleman med alt det innebærer"

 

Også spekulasjoner- bare den andre veien.

 

Det er et diskusjonsforum det her. Og det som kom opp i den tråden var rimelig dagsaktuelt og ikke minst verdemsaktuelt. Det har vært bilder og utsagn hele veien.

 

 

Anonymous poster hash: 84e5a...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tenk hvor lei seg Melanie ville blitt av å lese tråden etter å ha oversatt teksten med Google translate...

 

Anonymous poster hash: 11467...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så tragisk! Er jo faktisk ett ganske så dagsaktuelt tema om en omdiskutert person i verden. Og i tillegg en person som aldri hadde fått dette med seg...

 

Anonymous poster hash: b3dec...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at en del VPtråder blir slettet, men tråden om Melania Trump? Virkelig?! Hvis det hadde vært hyggelige spekulasjoner hadde den fått blitt stående da?

 

"Der ser så lykkelig ut"

"Ser ut som han tar skikkelig god vare på henne"

"Han er garantert en gentleman med alt det innebærer"

 

Også spekulasjoner- bare den andre veien.

 

Det er et diskusjonsforum det her. Og det som kom opp i den tråden var rimelig dagsaktuelt og ikke minst verdemsaktuelt. Det har vært bilder og utsagn hele veien.

 

 

Anonymous poster hash: 84e5a...d93

Hva, har den blitt slettet? Det er jo helt idiotisk. Modereringen her inne er fullstendig bak mål.

 

Anonymous poster hash: b8ca1...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva, har den blitt slettet? Det er jo helt idiotisk. Modereringen her inne er fullstendig bak mål.

 

Anonymous poster hash: b8ca1...ac1

 

Javisst ble den slettet. Pga spekulasjoner.

Det er håpløst. Jeg skjønner at det bare er mennesker som sitter å modererer, men altså... det blir for dumt. Nå var ikke den tråden min, men jeg synes den var interessant. Og stort sett alt vi diskuterer her er jo spekulasjoner hvis du vil.

 

Synes moderator skal ta på seg snillehatten sin og friskmelde den tråden igjen. Ev. Slette 80% av de aktive trådene her. Bare for at det skal være likt liksom...og at spekulasjonsregelen overholdes.

 

 

Anonymous poster hash: 84e5a...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett den aktuelle Melania-tråden, men jeg er enig i at det har vært en del for dårlig og for treg moderering her i det siste.

 

Moderatorene gjør en stor innsats for forumet og det ble bedre etter at vi fikk moderatorer. Men dessverre så virker det som om modereringen ikke fungerer bra nok for tiden - og det er en tilbakemelding jeg håper de og de ansvarlige tar på alvor.

 

Selv ved helt klare regelbrudd har visse tråder eller svar i tråder fått stå. Mens andre ganger er bagateller blitt slettet.

 

Det er også negativt for forumet at man ikke lenger kan ta opp ting anonymt på Ris og Ros. Det er langt færre tilbakemeldinger der enn tidligere. Moderatorene får kanskje mindre å gjøre ved at de innførte den ordningen, men det gjorde ikke forumet bedre.



Anonymous poster hash: 4900e...5cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor sier dere ikke i fra på ris&ros da?

 

Anonymous poster hash: b8ca1...ac1

Fordi vi ikke kan bære anonyme der. Vi kan heller ikke rapportere en tråd anonymt. Derfor gjør ikke jeg det.

 

 

Anonymous poster hash: 2a6b4...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor sier dere ikke i fra på ris&ros da?

 

Anonymous poster hash: b8ca1...ac1

 

 

Det er ikke alltid det er like lurt å stå frem med nick når man kritiserer (rettmessig) noen som går langt utenfor forumreglene. Det har vært flere eksempler på at enkelte blir "lagt for hat" av de som de klaget på.

 

Jeg har forsøkt å klage direkte til noen av de med ansvar, men selv med svært tydelige regelbrudd over tid har det tydeligvis ikke fått særlig følger for vedkommende.

 

Til slutt gidder man ikke lenger.

 

Jeg rapporterer innlegg og tråder som bryter forumreglene, men det er så som så med modereringen på det dessverre. Jeg har ikke noe mot noen av nåværende moderatorer og synes de stort sett gjør en god jobb, men etter den siste omleggingen da flere brått sluttet så er det blitt noen endringer, og jeg vil tro det er et lederansvar.

 

 

Dette er et tema moderatorene bør ta videre og diskutere muligheten for å skrive på ris og ros anonymt igjen. Det vil også hjelpe moderatorene på sikt.

 

Anonymous poster hash: 4900e...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...