Gå til innhold

Flere som er kvalm og dødslei?!


Sokkedyret

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av å være kvalm og trøtt og slapp! Jeg er så ubrukelig her hjemme og mannen min må gjøre alt. Jeg orker ikke være dårlig mer! Er nå i uke 11 og vært kvalm i en måned. Bare ligget hjemme.

Sist var jeg kvalm til uke 25 så jeg håper bare så inderlig at det ikke varer like lenge denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener.. Jeg er 15+3.. Har ligget på sofaen i 6 uker. Er kvalm om jeg ikke får i meg mat nok, men er helt utslitt/utmatta m/ hodepine hele tiden. Det er ikke noe gøy i det hele tatt.. Man føler seg så alene og at verden bare drar videre uten meg. Mannen her i huset må også gjøre omtrent alt.. Vi får håpe d går over snart, for ossbegge, og alle andre som har det som oss 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt mens det står på, men heldigvis kan det plutselig være over.

 

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med det første barnet, så det kom som et sjokk da kvalmen ble kastet på meg nå sist. Jeg var kvalm til uke 19, og så var kvalmen helt borte. Det var fantastisk.

 

Nå sitter jeg her med verdens vakreste baby på snart fem uker, og tenker at det heldigvis var verdt all kvalmen.

 

Lykke til videre damer! :)

 

Anonymous poster hash: 2adbf...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er verdt det! Men det føles ikke sånn når det står på. Jeg har hatt en ganske god dag i dag så håper det fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har meldt seg her også😩 Helt grusomt!!! Hatt en ganske grei dag idag jeg også men frykter dette blir som sist svangerskap😖🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg begynt å spy..5+5 idag. Lyst til å grine av hele greia og hvordan jeg skal holde ut dette i ukesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...