Gå til innhold

Flere som skal ta keisersnitt her?


AO3

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta keisersnitt nummer tre, hvis nå bare dett svangerskapet går bra (14 uker, bank i bordet). Tenkte å be om sterilisering samtidig, tre barm er nok, og tre keisersnitt er definitivt nok for kroppen min. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,ja og ja! Det vil si skal ta ks,det er tredje gang (20uker på vei og tenker sterilisering også.

 

Anonymous poster hash: 4e4cc...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det å komme seg etter ks?
Det er en viss sannsynlighet for ks her også, men er min første så jeg vet ingenting om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i alle fall bedre å komme seg etter planlagt ks enn etter akutt ks... Men sårsmertene var de samme.

 

Jeg synes det er verst de første 1,5-2 døgnene, hvor jeg trenger mye hjelp. Både med ting som å reise meg fra senga, amme, stelle babyen... Prøver å være så aktiv som mulig (lytter på kroppen!), rette ryggen i stedet for å gå krumbøyd (som er veldig fristende) etc. Har aldri født vaginalt, så jeg har ikke noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta KS nummer tre.. Har ikke offisielt fått dato enda men har forstått at søkeprosessen bare var en formalitet siden det var tredje gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også forstått det slik, at det er ren automatikk.

Bra:) var nemlig hos (vikar)legen i dag og han virket fullstendig forvirret over dette og lurte på hvorfor jeg skulle ha keisersnitt.. Ble litt stressa..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra:) var nemlig hos (vikar)legen i dag og han virket fullstendig forvirret over dette og lurte på hvorfor jeg skulle ha keisersnitt.. Ble litt stressa..

Jeg var hos privat gynekolog, han spurte etter tidligere fødsler, og jeg sa jeg hadde tatt to keisersnitt. Det første han sa, var: Ja, da blir det keisersnitt denne gangen også.

 

En venninne av meg hadde akkurat samtale om ks #3, den tok visst fire minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos privat gynekolog, han spurte etter tidligere fødsler, og jeg sa jeg hadde tatt to keisersnitt. Det første han sa, var: Ja, da blir det keisersnitt denne gangen også.

 

En venninne av meg hadde akkurat samtale om ks #3, den tok visst fire minutter...

Haha, ok, håper jeg snart får dato fra sykehuset da:) lirer på hvor lenge før de tar snitt nummer tre... Hvordan er det med dere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ok, håper jeg snart får dato fra sykehuset da:) lirer på hvor lenge før de tar snitt nummer tre... Hvordan er det med dere?

Forrige gang tok de 38+0, men det er noen år siden. Jeg fikk beskjed fra fastlegen om å snakke med jordmor når jeg er på OUL, regner med hun kan ordne time til gyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...