Gå til innhold

Aktiver varsling for svar


MarshOfDecay

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne Mari

Hei

Det vet jeg ikke, har ikke fått noe tilbakemelding på det, skal sjekke igjen! Du får fortsatt ikke varsler, og de aktiveres ikke når du gjør det fra din profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det vet jeg ikke, har ikke fått noe tilbakemelding på det, skal sjekke igjen! Du får fortsatt ikke varsler, og de aktiveres ikke når du gjør det fra din profil?

Takk! Jeg får kun varsling dersom jeg har skrevet innlegg med brukernavn. Om jeg skriver innlegg som Anonym, får jeg ikke varsler. Huker av for de innleggene jeg vil følge (dersom det kommer svar), men får aldri noe :( Endret av minbari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Før jeg kontakter dem - nå har jeg vært inne på begge deres profiler både i mod-panel og i admin-panel og kryssa varsler av og på. Se om det bedrer seg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg kontakter dem - nå har jeg vært inne på begge deres profiler både i mod-panel og i admin-panel og kryssa varsler av og på. Se om det bedrer seg!

OK, jeg tester igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nå har jeg gått inn på profilen din i adminpanlet og kryssa av for varsel igjen, så da håper jeg det ordner seg!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Før jeg kontakter dem - nå har jeg vært inne på begge deres profiler både i mod-panel og i admin-panel og kryssa varsler av og på. Se om det bedrer seg!

OK, jeg tester igjen :)

Virker ikke. La inn en anonym kommentar i en tråd, og huket av for "Aktiver varsling for svar". Det har nå kommet mange flere innlegg, men jeg har ikke fått noen melding om det. Og, i tilfelle det ikke har kommet klart fram: Når jeg skriver som anonym får jeg heller ikke varsel dersom noen har sitert eller likt innlegget mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Jeg skjønner at det handler om når du skriver som anonym. Utrolig frustrende skjønner jeg! Nå har jeg prøvd det jeg vet om, så da sender jeg det videre til teknisk og håper de finner ut av det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det handler om når du skriver som anonym. Utrolig frustrende skjønner jeg! Nå har jeg prøvd det jeg vet om, så da sender jeg det videre til teknisk og håper de finner ut av det!

Takk, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei!
Da har jeg fått et fyldig svar fra Teknisk!

 

Det lå en teknisk feil inne i systemet som gjorde at kontoen «Anonym Bruker» fulgte tråden, i stedet for kontoen som egentlig skrev innlegget. Teknisk har kodet inn en hack som gjør at følgingen nå knyttes til kontoen som skrev innlegget. Det kan føre til at man får varsel om egne svar også, fordi de er skrevet anonymt, men man skal i alle fall få varsler. 

 

Skal dette ha tilbakevirkende kraft må man være sikker på at man følger tråden for å få varslene på fremtidige svar i tråden.

 

Man kan imidlertid ikke få varsler om at noen har sitert eller likt ett innlegg dersom innlegget er publisert under anonym bruker. (Man får altså bare om noen har svart). Årsaken er at det ikke er noen flere koplinger mellom hvem som faktisk skrev et innlegg og anonym konto enn den koplingen som administratorer kan sjekke. Internt oppfatter resten av forum-systemet anonym bruker som en helt ordinær bruker. Dette er et bevisst valg for å sikre anonymiteten mest mulig.

 

Hilsen Hanne Mari og Teknisk Utvikler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...