Gå til innhold

Gravid på første forsøk med nr 1, hva med nr 2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble gravid på første eggløsning etter ppille slutt sist for snart 3 år siden. Er det håp for at det skal gå like fort med nr 2? Var 18 da og blir 21 nå snart. Siden mensen var ferdig og til igår har vi hatt sex hver dag/annenhver..  Venter mensen rundt 16.januar men ser helst at den ikke kommer!:)  men så klart trenger man ikke å være like heldig hver gang..



Anonymous poster hash: 70ad2...15c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var såpass optimist. Fikk på 1. pp for 3 år siden, men denne gangen er vi på 5 pp. Selv om vi brukte samme metode og system denne gangen som for tre år siden. Så får vi se om hvor lang tid vi bruker nå. Trodde jeg var superfruktbar 😜 Var 25 da, 27 nå.

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nr 1 på første forsøk. Ble gravid i pp2 når vi prøvde på nr2, endte i tidlig sa. Ble så gravid igjen to pp senere, pp4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både en og to satt på første forsøk. Mange år senere er det ikke like lett ;)

 

Anonymous poster hash: 6bc7b...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 2 ble jeg også gravid i 1. pp. Men nå prøver vi på tredjemann, og nå er det visst ikke like lett lenger... Nå er vi snart over på 6.pp. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 kom på 3 pp.. da prøvde vi ikke så veldig hardt... nr 2 satt på 1 pp. Da var jeg mer bevisst på EL osv... nå er vi i startfasen på nr 3. Første pp starter så fort TR kommer etter pilleslutt i mellomjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så spennende å se om mensen kommer neste helg elelr ikke.. Prøver å tenke minst mulig på det, og ikke stresse. Sist så prøvde ikke vi heller så veldig hardt og visste ikke noe om når jeg hadde eggløsning,   men gikk jo etter første mens allikevel. .  Og nå har jeg faktisk sett på hvilke dager jeg er mest  fruktbar, det er utifra en syklus på 28 dager og jeg vet jo ikke om jeg har det siden jeg bare har hatt mensen en gang. 

 

Så heldig du er da Tiin! håper jeg er like heldig nå og neste gang;)



Anonymous poster hash: 70ad2...15c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt gravid i første pp begge gangen😊 3 år i mellom, var 29 første gang, og 32 da jeg ble gravid i høst, blitt 33 nå, og er 14+3 i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første forsøk begge gangene. Er gravid med nr. 2 nå. Men bare 4+1, så fortsatt tidlig å si hvordan det vil gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen (18 år) ble jeg gravid da vi 1 gang hoppet av i svingen. Nr 2 ( 27 år) så sluttet vi med prevensjon rett før el i august, ble gravid i september 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom det nesten bare har kommet solskinnshistorier her føler jeg at jeg må fortelle at det ikke alltid klaffer på første forsøk med nr to. klaffet på første forsøk med nr en, men vi brukte 1,5 år på nr to.. da jeg endelig ble gravid mistet jeg i uke 5/6.

Solskinnshistorien min er at jeg ble gravid før jeg fikk mensen og er 16+6 i dag :-) jeg vil bare at du skal ha en realistisk forventning og prøv å ikke stresse. Det skjer når det skjer.

 

Anonymous poster hash: b8f98...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Trådstarter her! Aner ikke hvorfor jeg tok på anonym 😜

Det ble ikke første forsøk denne gangen, men på pp5 satt spiren endelig! Så nå håper vi den klamrer seg fast 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var såpass optimist. Fikk på 1. pp for 3 år siden, men denne gangen er vi på 5 pp. Selv om vi brukte samme metode og system denne gangen som for tre år siden. Så får vi se om hvor lang tid vi bruker nå. Trodde jeg var superfruktbar 😜 Var 25 da, 27 nå.

Hvordan gikk det med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...