Gå til innhold

Finner ikke hjertelyden lengre


Tresko81

Anbefalte innlegg

Hei!

Den 1 januar fant jrg hjertelyden for første gang, uke 11+1. Har prøvd hele jula å finne hjertelyd men fant kun min egen puls. 1 jan fant jeg den klart og tydelig! Hørte til og med sparking :) gikk opp til sambo og viste han hjertelyden også. Senere på kvelden 1 jan fant jeg ikke igjen hjertelyden. Uroet meg ikke da jeg vet at barnet kan snu seg. Men nå er det gått noen dager, og jeg har enda ikke funnet den igjen. Den var så høy og klar når jeg fant den, så uroer meg litt for at jeg enda ikke harfunnet den igjen.. Er det noen som har opplevd lignende?

Nå skal det sies at etter 1 jan var jeg fri for aloe vera gel, og brukte babyolje. Har vært mye støy og skurring fra mangen de siste dagene. Er det noen som vet om det har noe å si om keg bruker aloe vera gel eller olje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyolje funker fint :)

 

Og det er en grunn til at man egentlig ikke skal bruke den før over uke 12. Tilogmed legen fant ikke hjertelyden når jeg var der i uke 14, men fant den hjemme dagen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vanskelig å finne så tidlig, du blir bare mer bekymret når du ikke finner den. Det er derfor de ikke anbefaler at man bruker doppler selv så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant hjertelyden igjen i morges! Måtte lete en helt annen plass nå.. Men i dag gjorde jeg noe lurt, jeg tok opp hjertelyden på telefonen. Nå skal doppleren få hvile en stund, og hver gang jeg tenker på det kan jeg høre lyden på telefonen :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...