Gå til innhold

Kan vi få et eget forum som heter "sutring over flyktningkrisa"?


Gjest Antarctica

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica

Ville være en lettelse å kunne åpne anonymforumet uten en ny, likelydende tråd hver eneste dag. På linje med at den fruktesløse vaksinedebatten fikk et eget sted å være ...

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne Mari

Takk for tips. Nå ville vel ikke rommet fått tittelen "sutring", men. ;)

 

Akkurat nå når det planlegges en stor omlegging er det ikke noe poeng i å lage nye rom, for utviklerne kommer til å rydde opp kraftig i antall rom allerede. Men når det store anonymromhavet blir borte og fordelt over hele med flere temaer (man kan velge ab overalt) vil man forhåpentligvis slippe at alt havner under hverandre og kveler de andre trådene som i dag.

 

For eksempel hvis det blir opprettet et "aktuelt/nyheter"-rom. Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvilke rom som kommer i oppgraderingen, men når den er ferdig og alle tekniske bugs er tatt tak i kan jeg gjerne opprette et slikt rom dersom det ikke er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville være en lettelse å kunne åpne anonymforumet uten en ny, likelydende tråd hver eneste dag. På linje med at den fruktesløse vaksinedebatten fikk et eget sted å være ...

Hvorfor svarer du i trådene da?

 

Anonymous poster hash: 42917...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

Ville være en lettelse å kunne åpne anonymforumet uten en ny, likelydende tråd hver eneste dag. På linje med at den fruktesløse vaksinedebatten fikk et eget sted å være ...

Hvorfor svarer du i trådene da?

 

Anonymous poster hash: 42917...6b3

Hvorfor tror du...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er viktig at du; HI, lærer deg å respektere andres meninger. De gangene jeg er innom, legger jeg merke til at du hetser/"mobber" andre som har ikke har samme mening som deg selv. Antageligvis klarer du ikke å la være å svare, du lar deg provosere av de med ulik mening. Men slik vil verden alltid være. Vi er alle forskjellige. Jeg tror også det ville være lurt av seg å la være å gå inn å svare på disse trådene. Og å kalle det "sutring" sier også mye. Flyktningpolitikken er da et viktig tema å ha debatt om. Selv om ikke alle innlegg er like saklige.  Eget forum for alle temaer som ofte blir tatt opp? Ja, det vil jo bli veldig mange forum her :)



Anonymous poster hash: 862ef...109
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ville være en lettelse å kunne åpne anonymforumet uten en ny, likelydende tråd hver eneste dag. På linje med at den fruktesløse vaksinedebatten fikk et eget sted å være ...

Hvorfor svarer du i trådene da?

 

Anonymous poster hash: 42917...6b3

Hvorfor tror du...?

 

Nei, det er det jeg ikke kan forstå at du gidder, når du synes det er sutretråder som burde være i eget forum så du slipper å se de. Opplys meg gjerne

 

Anonymous poster hash: 42917...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At pashla svarer i de trådene står det respekt av! Alle vi som skjønner at verden består av langt mer enn Norge, kan for lett tenke at det ikke fører frem å diskutere. Da blir verden mer kynisk og mindre empatisk og det vil vi jo ikke!

 

Anonymous poster hash: 0e616...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Tror det er viktig at du; HI, lærer deg å respektere andres meninger. De gangene jeg er innom, legger jeg merke til at du hetser/"mobber" andre som har ikke har samme mening som deg selv. Antageligvis klarer du ikke å la være å svare, du lar deg provosere av de med ulik mening. Men slik vil verden alltid være. Vi er alle forskjellige. Jeg tror også det ville være lurt av seg å la være å gå inn å svare på disse trådene. Og å kalle det "sutring" sier også mye. Flyktningpolitikken er da et viktig tema å ha debatt om. Selv om ikke alle innlegg er like saklige. Eget forum for alle temaer som ofte blir tatt opp? Ja, det vil jo bli veldig mange forum her :)

 

Anonymous poster hash: 862ef...109

Jeg er veldig glad i å diskutere politikk. Derfor svarer jeg. Men den formen som det får inne på anonymforum, er kjedelig og spammende. Likelydende hovedinnlegg med én til to dagers mellomrom, uten at hovedinnleggeren har lest forrige tråd. Det samme på nytt og på nytt, null utvikling eller annerledes vri på en problemstilling.

 

Med et halvår eller år i mellom hver, kunne man nesten godta det. Men hver eller annenhver dag, uten noen form for progresjon (på anonymforum har overskriftene stor turn-over) så blir det bare drøvtygging og ja, ren sutring. Kjedelig sutring.

 

 

(Hvis du mener jeg hetser eller mobber noen, bør du rapportere innleggene mine. Jeg tror du vil finne ut at du må lete med lys og lykte etter ganger da jeg hetser noen. Men bevares, jeg aksepterer at du misliker meg eller meningene mine. Det betyr ikke at du kan juge på meg noe som ikke stemmer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pashlas forslag blir bare mer og mer aktuelt. Ikke minst fordi det blir mindre og mindre interessant å svare på de insisterende ignorante hat-trådene som opprettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror det er viktig at du; HI, lærer deg å respektere andres meninger. De gangene jeg er innom, legger jeg merke til at du hetser/"mobber" andre som har ikke har samme mening som deg selv. Antageligvis klarer du ikke å la være å svare, du lar deg provosere av de med ulik mening. Men slik vil verden alltid være. Vi er alle forskjellige. Jeg tror også det ville være lurt av seg å la være å gå inn å svare på disse trådene. Og å kalle det "sutring" sier også mye. Flyktningpolitikken er da et viktig tema å ha debatt om. Selv om ikke alle innlegg er like saklige. Eget forum for alle temaer som ofte blir tatt opp? Ja, det vil jo bli veldig mange forum her :)

 

Anonymous poster hash: 862ef...109

Jeg er veldig glad i å diskutere politikk. Derfor svarer jeg. Men den formen som det får inne på anonymforum, er kjedelig og spammende. Likelydende hovedinnlegg med én til to dagers mellomrom, uten at hovedinnleggeren har lest forrige tråd. Det samme på nytt og på nytt, null utvikling eller annerledes vri på en problemstilling.

 

Med et halvår eller år i mellom hver, kunne man nesten godta det. Men hver eller annenhver dag, uten noen form for progresjon (på anonymforum har overskriftene stor turn-over) så blir det bare drøvtygging og ja, ren sutring. Kjedelig sutring.

 

 

(Hvis du mener jeg hetser eller mobber noen, bør du rapportere innleggene mine. Jeg tror du vil finne ut at du må lete med lys og lykte etter ganger da jeg hetser noen. Men bevares, jeg aksepterer at du misliker meg eller meningene mine. Det betyr ikke at du kan juge på meg noe som ikke stemmer.)

 

Hvis du er så interessert i politikk så finnes det vel andre forum som er mer aktuelle enn anonymforumet på Barn i magen? Og når du sier at det samme kommer om og om igjen, så tyder det kanskje på at du er vel mye på Barn i magen? Hvis jeg en sjelden gang starter et innlegg eller besvarer innlegg, så aner jeg da ikke hva de diskuterte på forumet i går. Har rett og slett ikke tid til å være innlogget på Barn i magen hele tiden. Tror neppe det hjelper å rapportere deg. Virker som det er populært for enkelte at noen er uhøflige og uempatiske i sine svar - noe som for meg er helt ubegripelig. Håper det ikke er en ny samfunnstrend. Men begynner å lure noen ganger. Lykke til! Håper du finner ut av ting :)

 

Anonymous poster hash: 862ef...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

 

Tror det er viktig at du; HI, lærer deg å respektere andres meninger. De gangene jeg er innom, legger jeg merke til at du hetser/"mobber" andre som har ikke har samme mening som deg selv. Antageligvis klarer du ikke å la være å svare, du lar deg provosere av de med ulik mening. Men slik vil verden alltid være. Vi er alle forskjellige. Jeg tror også det ville være lurt av seg å la være å gå inn å svare på disse trådene. Og å kalle det "sutring" sier også mye. Flyktningpolitikken er da et viktig tema å ha debatt om. Selv om ikke alle innlegg er like saklige. Eget forum for alle temaer som ofte blir tatt opp? Ja, det vil jo bli veldig mange forum her :)

 

Anonymous poster hash: 862ef...109

Jeg er veldig glad i å diskutere politikk. Derfor svarer jeg. Men den formen som det får inne på anonymforum, er kjedelig og spammende. Likelydende hovedinnlegg med én til to dagers mellomrom, uten at hovedinnleggeren har lest forrige tråd. Det samme på nytt og på nytt, null utvikling eller annerledes vri på en problemstilling.

 

Med et halvår eller år i mellom hver, kunne man nesten godta det. Men hver eller annenhver dag, uten noen form for progresjon (på anonymforum har overskriftene stor turn-over) så blir det bare drøvtygging og ja, ren sutring. Kjedelig sutring.

 

 

(Hvis du mener jeg hetser eller mobber noen, bør du rapportere innleggene mine. Jeg tror du vil finne ut at du må lete med lys og lykte etter ganger da jeg hetser noen. Men bevares, jeg aksepterer at du misliker meg eller meningene mine. Det betyr ikke at du kan juge på meg noe som ikke stemmer.)

Hvis du er så interessert i politikk så finnes det vel andre forum som er mer aktuelle enn anonymforumet på Barn i magen? Og når du sier at det samme kommer om og om igjen, så tyder det kanskje på at du er vel mye på Barn i magen? Hvis jeg en sjelden gang starter et innlegg eller besvarer innlegg, så aner jeg da ikke hva de diskuterte på forumet i går. Har rett og slett ikke tid til å være innlogget på Barn i magen hele tiden. Tror neppe det hjelper å rapportere deg. Virker som det er populært for enkelte at noen er uhøflige og uempatiske i sine svar - noe som for meg er helt ubegripelig. Håper det ikke er en ny samfunnstrend. Men begynner å lure noen ganger. Lykke til! Håper du finner ut av ting :)

 

Anonymous poster hash: 862ef...109

Du får bevise at jeg har brutt forumreglene og henvise til hvilket innlegg jeg har krenket eller sjikanert noen med. Det har jeg nemlig ikke, selv om mange tåler dårlig å bli motsagt.

 

Du har vel heller strengt tatt ikke noe med hvilke forum jeg diskuterer politikk på; selv om jeg forventer litt høyere nivå enn det som er standarden på DiB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du Anonym skal legge denne tråden bort? Persondebatt er vel ikke ikke lov her inne. Men én ting skal du vite, det er mange her som veit hva som ble diskutert her i går. Og dagen før det. Og i forrige uke. Og for bare noen timer siden.

 

Anonymous poster hash: 8393e...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...