Gå til innhold

Desember


Leaf clover

Anbefalte innlegg

Får starte desember tråden jeg da. Er sikkert flere som vet at de skal i gang rundt disse tider?

 

Vi hadde forsøk i oktober, som ble avbrutt pga væske i livmoren. Nå venter jeg på mensen, også blir det kontroll for å se om alt er i orden i livmoren da. Så blir det nok innsetting i påfølgende syklus etter det. Etter mine beregner blir det da i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt med Synarela nå, men uttak og innsetting blir vel mellom 7-14 desember.

Havner alltid mellom to prøve grupper  :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

Jeg går også på synarela nå, er på 12 dagen med sprayen, skal inn til kontroll 10.11. Veldig spent, dette er første førsøk. Legen sa det ville bli innsett i desember, men fikk ikke  vite noen datoer. Godt å lese om andre også som er igjennom det samme.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

Jeg går også på synarela nå, er på 12 dagen med sprayen, skal inn til kontroll 10.11. Veldig spent, dette er første førsøk. Legen sa det ville bli innsett i desember, men fikk ikke  vite noen datoer. Godt å lese om andre også som er igjennom det samme.  

Er på spray dag 7 jeg. Ligger litt etter deg. ;)

Vanskelig å si eksakte datoer, da det kan hende man må gå noe lengre på medisiner av og til. 

Men du får datoer litt lenger ut i løypa. 

Jeg har fått dato for sprøytestart og ul. Så får en vel bare vente å se.

Hvilken klinikk tilhører du?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, 

 

Jeg går også på synarela nå, er på 12 dagen med sprayen, skal inn til kontroll 10.11. Veldig spent, dette er første førsøk. Legen sa det ville bli innsett i desember, men fikk ikke  vite noen datoer. Godt å lese om andre også som er igjennom det samme.  

Er på spray dag 7 jeg. Ligger litt etter deg. ;)

Vanskelig å si eksakte datoer, da det kan hende man må gå noe lengre på medisiner av og til. 

Men du får datoer litt lenger ut i løypa. 

Jeg har fått dato for sprøytestart og ul. Så får en vel bare vente å se.

Hvilken klinikk tilhører du?   :)

 

Jeg tilhører Oslo universitetssykehus. Hvor tilhører du? Er dette også ditt første forsøk, eller har du barn fra før av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei, 

 

Jeg går også på synarela nå, er på 12 dagen med sprayen, skal inn til kontroll 10.11. Veldig spent, dette er første førsøk. Legen sa det ville bli innsett i desember, men fikk ikke  vite noen datoer. Godt å lese om andre også som er igjennom det samme.  

Er på spray dag 7 jeg. Ligger litt etter deg. ;)

Vanskelig å si eksakte datoer, da det kan hende man må gå noe lengre på medisiner av og til. 

Men du får datoer litt lenger ut i løypa. 

Jeg har fått dato for sprøytestart og ul. Så får en vel bare vente å se.

Hvilken klinikk tilhører du?   :)

 

Jeg tilhører Oslo universitetssykehus. Hvor tilhører du? Er dette også ditt første forsøk, eller har du barn fra før av? :)

 

Vi tilhører Hausken. Er ikke mitt første forsøk nei. Blir vårt 7 totalt. Har hatt 4 forsøk hos St.Olavs. Nå vårt 3 hos Hausken.

Ingen barn fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser jeg fingrene for dere denne gangen, og håper virkelig det går :)

Takk for det :)

 

Er bare å smøre seg med tålmodighet og vente :)

Lykke til på UL den 10. da. Blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen deres nå? Jeg er på dag 8 me synarela, hetetokter men ellers grei her. Skal ha uttak i uke 51, suuuper spendt alt føles så mye lenger med denne sprayen enn når d bare er 10-14 dager med sprøyter hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hetetokter,tretthet,vekt oppgang, muskel/leddsmerter og hormonella humør deluxe.

Er vel på dag 17 med spray nå.

14 dager til spøyte start..Ting tar tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda men heldigvis kan d være siste gang på spray 😅😤😃

Skal bli fantastisk å slippe sprayen-sier hun som bare er på dag 8 av ørten 😫😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg håper det jeg også.

Har også begynt å miste hår..Enormt mye hår. Er jo liksom vanlig å miste litt,men nå er det så mye at jeg nesten begynner å bli litt bekymret.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at det er en mindre vanlig bivirning...Men jeg røyter så ille nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Å det er ikke vanlig røyting.Det er MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som går på synarela..Sprayer dere 3 ganger daglig?

Hvor lenge varer en flaske?

I mitt hode varer den da i 20 dager..Men ser ut som jeg har halvfull flaske enda ?! Har jeg ikke fått i meg alle dosene liksom??

Min dag 20 er den 15/11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som går på synarela..Sprayer dere 3 ganger daglig?

Hvor lenge varer en flaske?

I mitt hode varer den da i 20 dager..Men ser ut som jeg har halvfull flaske enda ?! Har jeg ikke fått i meg alle dosene liksom??

Min dag 20 er den 15/11.

Jeg brukte nesten to 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som går på synarela..Sprayer dere 3 ganger daglig?

Hvor lenge varer en flaske?

I mitt hode varer den da i 20 dager..Men ser ut som jeg har halvfull flaske enda ?! Har jeg ikke fått i meg alle dosene liksom??

Min dag 20 er den 15/11.

Jeg brukte nesten to 😲

Har du den stående heeele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig suuuuper viktig at den står hele tiden? Har den i vesken oppi boksen men da blir den jo litt liggende å litt på skrå osv...

Jeg testa det det ut litt. Å strålen ble mindre etter at den hadde ligget nede. Står i bruksanvisningen at den skal stå. Ikke vet jeg, men jeg hadde den stående, bare sånn i tilfelle, å jeg brukte 1,5 flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh... Da må jeg virkelig passe på når den er med i vesken.

Men vet dere noe om disse blødningene?

Er på dag 11 med spray å fikk mensen på torsdag-en dag før normalt.. Var med menssmerter-ingen forskjell.. Så skal jeg ha uttak uken etter neste forvente mens.. Kommer mensen da eller er en så sletta av hormoner at mensen ikke kommer til å komme? alt en udres over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg. Hvorfor er det så mye igjen på flaska da?

Er jo som å begynne på nytt dette når siste langprotokoll forsøk var i 2007.

Hvor mange dager bruker man på en flaske da?

Mener jo jeg har fått i meg alle dosene jeg skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...