Gå til innhold

IKM uke 43 😊


Frida00

Anbefalte innlegg

Da tar jeg ansvar og oppretter denne tråden også jeg 😃

Bare negative tester, så jeg må innse at jeg ikke er gravid! Men, pytt-pytt, må regne med mer enn 1 pp 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jeg kan bli med her😊 Har hatt noen måneder uten prøving nå (siden juli) pga celleforandringer. Ble konisert forrige mandag, men fikk beskjed om at vi bare kunne kjøre på dersom vevsprøvene viser at de fikk fjernet alt. 😊 Venter svar i løpet av denne uka eller tidlig neste uke.. Krysser alt jeg har for at jeg kan følge en ikmgruppe igjen nå! Pp 13, Ikm 19.oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) melder meg også inn her :) er litt usikker på syklusen da jeg opplevde en MA 13 august. Mensen kom tilbake 13 september, så nå er det bare å prøve på nytt :-) hadde syklus på 35 dager før graviditeten, skal jeg satse på at jeg har det fortsatt? Da har jeg iaf IKM 18 oktober :-) lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig... Kom en liten blødning på tirsdag (ikm), men det ble med det? Testet negativt på IKM, så hva kan dette være?? :(

Kan du ha hatt en sen eggløsning? Isåfall kunne det jo ha vært en festeblødning☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 23 oktober her :) Og i følge kalenderen, eggløsning rundt 9 oktober. Samboer jobber borte hele uka og den 9 oktober (helg) drar jeg på på hotell med en venninne :klaske:For en kabal!  :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri.. Trodde dpoland var uutholdelig lang, men nå går dagene virkelig sakte! Krysser alt jeg har for at det dukker opp et brev med positive nyheter i morgen😊 Er så utrolig klar for å komme i gang med prøvingen igjen.. (Og snart utredning hvis det ikke klaffer nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her på forumet men slenger meg på :-)

Akkurat sluttet på p-piller, men forhåpentligvis er IKM 19.oktober. 1.pp.

Er så ivrig at jeg kjøpte to tester i dag + en test med ukesindikator.. haha ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her.

 

PP1! Har IKM mot slutten av uke 43, eventuelt tidlig uke 44, avhengig av EL som er litt ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KM UKE 43 🍼

 

19. Solan85 pp13, Studentbaby1 1pp

 

20.

 

21. Lillesmula 1pp,

 

22.

 

23. Lammeskanken 4pp, Pil

 

24.

 

25. Fruenfrahavet pp1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig... Kom en liten blødning på tirsdag (ikm), men det ble med det? Testet negativt på IKM, så hva kan dette være?? :(

Hvordan gikk det med blødningen? Finni ut når IKM din kommer til å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte ingenting fra sykehuset denne uka, fikk beskjed om at prøvesvarene kom etter 2 uker. Ringte i går og da fikk jeg beskjed om at det tok 5-6 uker! Arg.. Litt risikabelt å kjøre på denne måneden da egentlig.. Frustrert.no!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. Solan85 pp13, Studentbaby1 1pp, lillegullet16

20.

21. Lillesmula 1pp,

22.

23. Lammeskanken 4pp, Pil

24.

25. Fruenfrahavet pp1 
Endret av lillegullet16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som bare vil teste nå med en gang?🙈 fikk høy puls gjennom hele på zumbatreninga og tenker selvfølgelig at jeg er gravid med en gang;) gravidsymptomene er kanskje litt mer tydelig enn det.. Men gud så lenge igjen å vente.. To uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som bare vil teste nå med en gang?🙈 fikk høy puls gjennom hele på zumbatreninga og tenker selvfølgelig at jeg er gravid med en gang;) gravidsymptomene er kanskje litt mer tydelig enn det.. Men gud så lenge igjen å vente.. To uker!

Har du hatt eggløsning? Tar tid før egget fester seg, så ingen vits å teste enda... 😊

 

Jeg har eggløsning om 4 dager jeg, så kan ikke akkurat si at jeg stresser med testing.. 😜

Hihihi

 

Men aksjer blir lagt inn uansett og vi koser oss skikkelig med det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. Solan85 pp13, Studentbaby1 1pp, lillegullet16

 

20.

 

21. Lillesmula 1pp,

 

22.

 

23. Lammeskanken 4pp, Pil

 

24. Vinterblomst

 

25. Fruenfrahavet pp1 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere enn meg som bare vil teste nå med en gang? fikk høy puls gjennom hele på zumbatreninga og tenker selvfølgelig at jeg er gravid med en gang;) gravidsymptomene er kanskje litt mer tydelig enn det.. Men gud så lenge igjen å vente.. To uker!

Har du hatt eggløsning? Tar tid før egget fester seg, så ingen vits å teste enda...

Jeg har eggløsning om 4 dager jeg, så kan ikke akkurat si at jeg stresser med testing..

Hihihi

Men aksjer blir lagt inn uansett og vi koser oss skikkelig med det

Har mest sannsynlig EL i morgen ikm om to uker, spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil også gjerne melde meg på her. :)

 

Litt og meg/oss:

 

Vi er gift, i midten av 30-åra og har et barn på 3,5 fra før.

 

Jeg har redusert fruktbarhet, pga for høy produksjon av prolaktin, og vi brukte nesten ett år på å bli gravide sist. Da gikk det etter at jeg fikk medisiner for å redusere prolaktinnivået.

 

Ulike ting har gjort at vi ikke har kunnet prøve på nr to før nå, og etter litt ventetid, har jeg nå vært hos endokrinolog, og jeg har fått en ny type medisin, til igjen å redusere prolaktinnivået.

 

Jeg har hatt ustabile sykluser, men denne måneden ser det ut til å ha gått bra. Jeg har for første gang i livet brukt EL-tester, og de lyste opp svakt på lørdag og sterkt på søndag som var.

 

Vi la inn litt sengekos både lørdag, søndag, og mandag, og vi skal stå på i dag og i morgen også, for å være på den sikre siden. ;)

 

Om jeg nå følger en syklus på 28 dager, er IKM tirsdag 20. oktober. Venter i spenning!

 

Hilsen anonym (akkurat nå).

 

 

19. Solan85 pp13, Studentbaby1 1pp, lillegullet16

20. Anonym (akkurat nå)

21. Lillesmula 1pp,

22.

23. Lammeskanken 4pp, Pil

24. Vinterblomst

25. Fruenfrahavet pp1



Anonymous poster hash: 04f84...e0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...