Gå til innhold

Flere på pergo her?


Åse❣

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg startet på dobbelkur fredag og ferdig i går... Skal på ul på fredag igjen.

Er det første gang for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gikk rett på dobbel. Får ikke el eller i allefall veldig sjeldent.

Hadde visst tynne slimhinner og mange egg poser. Gyn sa at jeg var i sonen til pco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg startet på dobbelkur fredag og ferdig i går... Skal på ul på fredag igjen.

Er det første gang for deg?

Ja er første gang for meg med pergo. Har en sønn på 4 år. Går du til behandling på sykehus eller privat? Har ikke fått ul og ingen som har nevnt noe om det der. Er på sykehus. Hadde jo vært kjekt å sett om det har noe effekt. Og hvordan kroppen reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Jeg startet på dobbelkur fredag og ferdig i går... Skal på ul på fredag igjen.

Er det første gang for deg?

Ja er første gang for meg med pergo. Har en sønn på 4 år. Går du til behandling på sykehus eller privat? Har ikke fått ul og ingen som har nevnt noe om det der. Er på sykehus. Hadde jo vært kjekt å sett om det har noe effekt. Og hvordan kroppen reagerer...

Jeg er ikke på sykehuset, men tror hun jeg går til får litt støtte av staten... Ja, jeg er veldig fornøyd med at jeg skal på ul, har kjøpt el tester også. Ganske sikker på at jeg får el denne gang for har hatt veldig verking i rygg og hofter.

Har du begynt på kuren enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei!

Jeg startet på dobbelkur fredag og ferdig i går... Skal på ul på fredag igjen.

Er det første gang for deg?

Ja er første gang for meg med pergo. Har en sønn på 4 år. Går du til behandling på sykehus eller privat? Har ikke fått ul og ingen som har nevnt noe om det der. Er på sykehus. Hadde jo vært kjekt å sett om det har noe effekt. Og hvordan kroppen reagerer...
Jeg er ikke på sykehuset, men tror hun jeg går til får litt støtte av staten... Ja, jeg er veldig fornøyd med at jeg skal på ul, har kjøpt el tester også. Ganske sikker på at jeg får el denne gang for har hatt veldig verking i rygg og hofter.

Har du begynt på kuren enda?

Fikk du henvisning av lege? Skulle så ønske jeg fikk litt bedre oppfølging med ul. Må du betale mye selv?

Ja er på enkel kur, så pillene er unnagjort. Er på dag 19 i dag, 9 dager til ikm og har merket en del ting nå denne uken. Hadde en SA 3. Juli og føler mye av de samme gravidsymtomene nå. Bare så redd det er pergohormoner som klusser. Er jo stor sjanse for det :(

Endret av Åse ønsker spire ❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler ikke så mye.. Sist betalte jeg 390kr for ul og resept. Men jeg fikk henvisning av lege.

Så trist å høre at du mistet. Jeg startet på pergo i 2008 på enkel kur og ble gravid med en gang, men mistet i uke 12 så vet hvordan det føles. Vi fikk en datter i 2010 og sluttet igjen på p-pillen i mai så nå gikk vi ganske raskt til lege siden jeg skjønte at det var samme problem som sist.

Gleder meg til å høre om hvordan det går videre fremover med deg da! Kan hende du blir fort gravid etter en SA.

Jeg er bare på dag 6 i syklussen så lenge til jeg kan teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag til ikm, om jeg har 28 dager som før SA. Begynner å belage meg på at vi bare har ett barn og bør være fornøyde med det. Føler meg så nedkjørt om dagen og vil egentlig bare gi opp 😔 er så usikker på om vi skal fortsette med hormonstyret og gruer meg til dobbel kur. Gruer meg egentlig til alt. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en snart to år gammel gutt som er pergogutt! 💙 nå er jeg 28+1 på vei med en pergojente❤️ Har bare positive erfaringer og de funket på meg med en gang begge gangene! Håper virkelig de virker for dere også, damer 😊👍🏻 lykke til, gleder meg til å lese oppdateringene deres! 😊👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en snart to år gammel gutt som er pergogutt! 💙 nå er jeg 28+1 på vei med en pergojente❤️ Har bare positive erfaringer og de funket på meg med en gang begge gangene! Håper virkelig de virker for dere også, damer 😊👍🏻 lykke til, gleder meg til å lese oppdateringene deres! 😊👌🏻

Åh håper så inderlig det funker for oss også. Hadde du noen bivirkninger og når kom de? Synes jeg var ganske normal når jeg tok pillene, men ble helt utafor og kjente mange bivirkninger en ukes tid etter siste pilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg husker ikke helt! 😕 Fikk ikke så mange bivirkninger faktisk, bare humørsvingninger og det stakk veldig i magen (sikkert eggstokk-området) fra midt i kuren og ut!! 😣 lykke til, jeg håper du får god oppfølging og at det klaffer fort! 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj 1 pp med pergo funket ikke.. 😔😊

Bedre lykke neste gang 🌸 starter du rett på neste kur, eller skal du ha pausemnd? Jeg ble denne gangen gravid i min pausemnd 👌🏻👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj 1 pp med pergo funket ikke.. 😔😊

Bedre lykke neste gang 🌸 starter du rett på neste kur, eller skal du ha pausemnd? Jeg ble denne gangen gravid i min pausemnd 👌🏻👌🏻

Pausemnd nå, må kontakte sykehuset før jeg ev skal på ny kur. Usikkert om jeg skal ha enkel eller dobbel. Mn synes mensen er merkelig nå. Har ikke så vondt som jeg pleier og puppa er sååååå ømme. Mer kviser og utrolig kvalm 😱 kan ikke si jeg gleder meg til dobbel kur heller ☺️Redd for at jeg skal bli enda mer hormonell og deppa 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Æsj 1 pp med pergo funket ikke.. 😔😊

Bedre lykke neste gang 🌸 starter du rett på neste kur, eller skal du ha pausemnd? Jeg ble denne gangen gravid i min pausemnd 👌🏻👌🏻
Pausemnd nå, må kontakte sykehuset før jeg ev skal på ny kur. Usikkert om jeg skal ha enkel eller dobbel. Mn synes mensen er merkelig nå. Har ikke så vondt som jeg pleier og puppa er sååååå ømme. Mer kviser og utrolig kvalm 😱 kan ikke si jeg gleder meg til dobbel kur heller ☺️Redd for at jeg skal bli enda mer hormonell og deppa 😁

Hm, så rart!! Det der husker jeg ikke noe av, dessverre! Det er sikkert ikke unormalt i alle fall! 😊 men alt som er "nytt" av sånne ting er jo litt skummelt! Åja, ok! Jeg håper hvertfall du får begynne med ny kur med en gang og at det klaffer! 😊 vet hvor kjedelig det er å gå sånn og vente på positiv test 😔😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...