Gå til innhold

legger alle på seg etter endt nutrilett kur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man setter jo ned forbrenninga ved å gå på kurer, så de som ikke legger på seg spiser færre kalorier enn det de kunne gjort med samme vekta om de ikke hadde gått på kur. Evt kunne de spist de samme kaloriene som etter endt kur for å holde vekta og vært enda litt tynnere med denne kosten



Anonymous poster hash: 3011e...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar,andre som har gått på nutrilett kur? kor mykje gjekk du ned på 14 -21 dagar?



Anonymous poster hash: f1c7e...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på kun Shake i 3 uker, gikk ned 9 kg.

Gått opp igjen 1 kg, 8 mnd siden kur.

Spiser vanlig, sunn og fornuftig mat nå, 5 måltider om dagen + trener kondisjon 2 ganger i uka.

 

Anonymous poster hash: 482e9...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 8 kg på et par tre mnd etter en graviditet.

Gikk ikke opp igjen, men spiste lite. Mener selv det ikke var av stor forskjell fra før graviditeten.

Ser det er lite mat jeg trenger for å holde vekten. Vi trenger helt klart mindre mengder enn vi tror!

 

Jeg har aldri vært noen jojo-slanker, da jeg alltid har passet på vekta. Spiser jeg masse en dag, begrenser jeg neste dag. Enkel matematikk ;)



Anonymous poster hash: f2d3a...7a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kor lang tid tar det etter ein slik kur før forbrenninga er tilbake som normalt? veit eg må ete sunt og trene....men kan jo ikkje leve på 550 kallorier om dagen over lengre tid? :)



Anonymous poster hash: f1c7e...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

kor lang tid tar det etter ein slik kur før forbrenninga er tilbake som normalt? veit eg må ete sunt og trene....men kan jo ikkje leve på 550 kallorier om dagen over lengre tid? :)

 

Anonymous poster hash: f1c7e...3b8

 

Dette strides de lærde om. Noen mener man ikke kan rette på dette, noen mener det kan ta år. Så det er ikke gjort på en to tre. Ville nok googla dette litt om jeg var deg, er så utrolig synd om forbrenninga de synker. Du kan nok spise mer enn 550 ckal etter endt kur for å holde vekta. Det er mer som at om du går ned sakte så kan du leve på eks 2200 for å holde en vekt på 70 kg, mens etter en slik kur vil samme person kunne måtte leve på 1900 ckal om dagen... ingen vet hvor lenge. Det er jo ikke uoverkommelig det heller, men du vil leve bedre ved å gå ned saktere, og det vil være lettere å holde vekta (tallene ckal/kg er ikke sikre tall, bare eksempler)

 

Anonymous poster hash: 3011e...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar...andre som har gått på denne kuren? må få av nokon kilo kjapt,nærmer seg bunad tid ;) har gått ned 5 kilo siden januar på å endre kosthold og gå turer å rokke..men må få av nokon til litt kjappere :)



Anonymous poster hash: f1c7e...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve sykehusdietten? Det er en suppekur som varer en uke. Mange som sier de går ned masse på denne...



Anonymous poster hash: 3011e...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ned 10kg på 3 måneder med shake 3 ganger for dagen og ett måltid med tomatmakrell på rugsprø.

 

godt fornøyd som jeg var med å ha nådd ønsket vektmål begynte jeg spise normalt. og gikk ned 10kg til. endte opp med 44 kg og en bmi på 17.

 

det har tatt 2 år og uhorvelige mengder digg i hvilestiling på sofaen for å få på seg de 10 kiloene. :-/ gjett om jeg er dvask og bløt nå.

 

Anonymous poster hash: e8375...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk mener så mye... Jeg har gått ned 51 kg, mye på grunn av Nutrilett. De jevne måltidene gjorde at min forbrenning økte. Har du en plan og følger den går du ikke opp, men det fungerer ikke magisk nei.

 

Anonymous poster hash: 32fbf...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk mener så mye... Jeg har gått ned 51 kg, mye på grunn av Nutrilett. De jevne måltidene gjorde at min forbrenning økte. Har du en plan og følger den går du ikke opp, men det fungerer ikke magisk nei.

 

Anonymous poster hash: 32fbf...746

så flink du har vært!! klapp på skuldera til deg :)

 

Anonymous poster hash: f1c7e...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...