Gå til innhold

Noen som har tatt botox her? Sinnarynke eller kråketær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å ta botox i sinnarynken og/eller kråketær.

 

Jeg begynner å bli ganske "markert", da jeg har en tendens til å myse og heve brynene mye.

 

Noen her som har gjort det? Var det verdt det? 



Anonymous poster hash: c8c61...acd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok botox.. fikk fint resultat etter 1-2 uker.. det varte desverre ikke så lenge, dyrt og måtte fylle på etter 3-4 mnd... Resultatet forsvant fort og fikk dypere rynker etter botox (skjer ikke med alle).. Og ikke bare det.. resultatet kunne bli ujevnt så måtte fylle opp med mer botox hvis øyenbryna feks "Falt" ned... bare stress.. finnes mye annet man kan prøve feks behandlinger, restylane fyll osv. Har også fyll i leppene og resultatet varer myyyye lenger (hatt i ca 8 mnd nå)



Anonymous poster hash: 91d84...bd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar i sinnarynken en gang i året. Og det er virkelig verdt det. :Nikke: Jeg har en veldig sterk muskulatur i pannen, så før jeg begynte så jeg både sint ut, og hadde problemer med smerter fra øyebrynene pga rynkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syltebærtyttetøy

Min mor tar det, nå har jeg ikke spurt hvor ofte, men er vel ca 2 ganger i året!? Det ser veldig fint ut, og hadde jeg ikke visst det hadde jeg heller ikke tenkt over at hun bruker det. Nå går hun ikke over board, da, lar det være igjen NOE, så hun er ikke helt glætt! ;)

 

Men siden du sier at du myser mye vil jeg anbefale deg å få sjekket synet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sinnarynken med ujevne mellomrom. Det fungerer strålende. Går lenger og lenger tid mellom hver gang det er nødvendig ettersom jeg ikke lenger har uvanen med å myse i tide og utide.

 

Anonymous poster hash: b6a6e...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har tatt botox to ganger i sinnarynka. Har hatt den siden jeg var barn =P En befrielse å bli kvitt den! Ser 10 år yngre ut med en gang og slipper å få kommentarer på at jeg ser sint ut :)

Nå har jeg et opphold siden jeg er gravid, men skal ta igjen så fort jeg er ferdig å amme.

Verdt hvert et øre!

Første gangen tok det ca 14 dager før jeg hadde full effekt, andre gangen synes jeg den virket bedre og raskere. Har sikkert noe med at man er sterk i muskelen og er vandt til å bruke den. Etter hvert vil man slutte å bruke den og det kan gå lengre tid mellom hver påfylling. Jeg tok med 4,5 mnd mellomrom.



Anonymous poster hash: 80f66...e72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor tar det, nå har jeg ikke spurt hvor ofte, men er vel ca 2 ganger i året!? Det ser veldig fint ut, og hadde jeg ikke visst det hadde jeg heller ikke tenkt over at hun bruker det. Nå går hun ikke over board, da, lar det være igjen NOE, så hun er ikke helt glætt! ;)

 

Men siden du sier at du myser mye vil jeg anbefale deg å få sjekket synet :)

 

Hehe, har briller allerede. Men mysingen kommer nok mer av en uvane jeg trenger å bli kvitt.....

 

Har veldig sterk bruk av muskulaturen i panne/ansikt. Så jeg vil gjerne prøve å dempe det. 

Jeg kjenner en som gjør slike injeksjoner, hva han har sagt til meg er at siden jeg bruker pannemusklene så mye så bør jeg være forsiktig med å ta for mye nettopp i pannen. Ellers vil jeg føle at pannen ligger som en rullgardin og det vil være ubehagelig. Men heller prøve å dempe det litt. 

 

Anonymous poster hash: c8c61...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sinnarynken med ujevne mellomrom. Det fungerer strålende. Går lenger og lenger tid mellom hver gang det er nødvendig ettersom jeg ikke lenger har uvanen med å myse i tide og utide.

 

Anonymous poster hash: b6a6e...dd2

Hva betaler du per gang?

 

Anonymous poster hash: c8c61...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det en gang - veldig fornøyd! Skal fylle på etter at babyen er ute :)

Jeg hadde dessverre skikkelig hodepine i 1 uke etterpå, men så var alt bra. Jeg tok kun i sinnarynken for å "forebygge", den er knapt synlig til vanlig og - men jeg myser mye. Kråketær har jeg ikke. Er 36 år.



Anonymous poster hash: c4387...161
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tar sinnarynken med ujevne mellomrom. Det fungerer strålende. Går lenger og lenger tid mellom hver gang det er nødvendig ettersom jeg ikke lenger har uvanen med å myse i tide og utide.

 

Anonymous poster hash: b6a6e...dd2

Hva betaler du per gang?

 

Anonymous poster hash: c8c61...acd

2500. Det er pr område så blir dobbelt om du skal ha med kråketær (om man tar botox der vet jeg ikke, har kun tatt et område).

Verdt det:)

 

 

Anonymous poster hash: b6a6e...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar botox i panna. Gyldig fornøyd. Hever øyelokkene/bryn noe, glatter pannen og jeg ser freshere ut, på en naturlig måte.

Jeg må til behandler ca hver 4-5 mnd.

Ca kr 2400 pr gang. Jeg er 44 år.

 

Anonymous poster hash: 71b04...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...