Gå til innhold

Tidlig tegn på fødsel?


Puselurka

Anbefalte innlegg

Dere som har født før, hadde dere mange tegn på fødselen var i gang med å skje?

Selv er jeg førstegangsfødene og 39+4 i dag. Har hatt et veldig bra svangerskap hele veien uten både kvalme, hovne føtter og andre vondter. Kun litt øm i bekkenet nå helt på slutten.

 

Og nå sitter jeg her da, 2 uker ut i permisjonen og venter på at det store skal skje..

Leser meg opp og ned på nettet om kynnere, nedpress, maserier, slimpropper, såkalte murringer, kvalme, osv osv.. Men jeg kjenner absolutt ingenting!

Og derfor lurer jeg på, er det flere som meg her, som har gått fra å være "helt fin" en dag - til at fødselen plutselig starter dagen etter? Eller bør jeg belage meg på minst en uke med forskjellige plager, før noe i det hele tatt er i gang?

 

Takk for alle svar! :) hilsen en som så veldig gjerne vil feire jul med en liten en i hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal du få en gladhistorie fra meg

JEG HAR ALDRI FNUGG av tegn til at fødsel er nært forestående med første gikk vannet . Det kom som lyn fra klar himmel noen uker før termin..

 

Med nr to var eneste sikre tegn at det var fødsel nært forestående at jeg var over termin.... Hver kveld la jeg meg skuffa. Ingen tegn til fødsel. Plutselig gikk vannet like overraskende som sist

 

Med tredje satt jg hos naboen på hytta og snakket om at jeg var over termin. Ingen tegn og humøret på topp Fødte samme kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du få en gladhistorie fra meg

JEG HAR ALDRI FNUGG av tegn til at fødsel er nært forestående med første gikk vannet . Det kom som lyn fra klar himmel noen uker før termin..

Med nr to var eneste sikre tegn at det var fødsel nært forestående at jeg var over termin.... Hver kveld la jeg meg skuffa. Ingen tegn til fødsel. Plutselig gikk vannet like overraskende som sist

Med tredje satt jg hos naboen på hytta og snakket om at jeg var over termin. Ingen tegn og humøret på topp Fødte samme kvelden

Takk skal du ha! :) Godt å høre at det finnes noen med denne type fødsler også.. Synes bare jeg leser om de som går med plager og vondter i evigheter, og begynner jo nesten å lure på om det er noe galt med meg som ikke kjenner noe?! (Hehe, les over-spent førstegangsfødene ;) ) Men nå skal det jo nevnes at jeg fremdeles har noen dager igjen til termin enda, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...