Gå til innhold

Tidlig ultralyd viste MA


Jenta30

Anbefalte innlegg

Nå er jeg helt knust. Gledens dag ble til stor sorg. Jeg var egentlig 7+4 idag og hadde tidlig ultralyd. Den viste 2 fostersekker og 2 små foster uten hjerteaktivitet :( er helt ødelagt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, hjertet mitt blør for deg Jenta30, så forferdelig trist lesning :( ord blir fattige, vil bare gi deg en stor god klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei , ikke du også :( 

Så ufattelig trist at du skulle få den beskjeden Jenta30.. Ord blir fattige..

Jeg ønsker deg alt godt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åhhh😢 dette var utrolig vondt å lese.. Kan ikke tenke meg hvordan du har det akkurat nå.. Håper du har god støtte rundt deg som kan ta godt vare på deg fremover❤️ Sender deg en stor og varm klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle klemmene <3 det er helt uvirkelig det som har skjedd, er helt i sjokk.

ja det skjønner jeg veldig godt, det gikk jo så fort også da, du hadde utskaping samme dag som du fikk vite det??

 

Anonymous poster hash: 876ec...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for alle klemmene <3 det er helt uvirkelig det som har skjedd, er helt i sjokk.

ja det skjønner jeg veldig godt, det gikk jo så fort også da, du hadde utskaping samme dag som du fikk vite det??

 

Anonymous poster hash: 876ec...de7

 

Ja gynekologen sendte meg direkte til sykehuset, hun ringte sykehuset mens vi var der kl. 14 og jeg ble lagt i narkose og operert kl 20 ca. Hadde da vært fastende siden kl 11.30. 

 

Det føles lettere idag, selv om det er helt forferdelig. 

 

Prøver å finne trøst i at vi i det minste fikk det til, og at det mest sansynlig skjedde fordi det ikke var levedyktig uansett. Høres brutalt ut men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk for alle klemmene <3 det er helt uvirkelig det som har skjedd, er helt i sjokk.

 

ja det skjønner jeg veldig godt, det gikk jo så fort også da, du hadde utskaping samme dag som du fikk vite det??Anonymous poster hash: 876ec...de7

Ja gynekologen sendte meg direkte til sykehuset, hun ringte sykehuset mens vi var der kl. 14 og jeg ble lagt i narkose og operert kl 20 ca. Hadde da vært fastende siden kl 11.30. 

 

Det føles lettere idag, selv om det er helt forferdelig. 

 

Prøver å finne trøst i at vi i det minste fikk det til, og at det mest sansynlig skjedde fordi det ikke var levedyktig uansett. Høres brutalt ut men.

Det er bra at du har den holdningen, selv om at det er kjempe trist når det ender slik! Jeg mistet selv i MA i sommer og jeg tenkte som deg jeg også, det er en mening med det når det skjer, men det er klart vi var helt knust! Ta tiden til hjelp og la kroppen komme seg fysisk og psykisk før dere prøver igjen, med meg gikk det en god stund før jeg var klar igjen! Trøsten oppe i det hele er at vi i det minste klarer å bli gravide sammen <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg varme tanker på en ellers grå & trist høstdag :hjertesmil:  jeg håper du kan se fremover, dem sier jo at sjansen er stor for ny graviditet kort tid etter SA/MA - det er gjerne liten trøst akkurat nå, men naturen ordner opp på sin måte, jeg mistet også - i April, og har en liten en i magen nå :roser:  stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...