Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Da var det bare å slenge seg på ny IKMgruppe.
Det blir 3pp for vår del.
Har 3 barn fra før.
Mannen har dårlig sædvalitet og jeg har dårlig syklus med normalt 9-10 dager mellom EL og TR. Fikk denne forlenget med 1 dag ved hjelp av lutinus, 1 dag er bedre enn ingen dag :)

Lykke til alle sammen  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame: 

17/11- Lerha 3pp

18/11-

19/11-

20/11-

21/11-

22/11-

23/11-
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17/11 på meg også. Trur det er 3pp på meg. Jeg tullet veldig i forrige pp med dagene så klarte ikke å treffe EL riktig. Men denne pp skal det gå👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hive meg på her jeg også selv om jeg ikke helt vet hvordan syklusen min er etter uttak av spiral. 17/11 på meg.

Har også tre småtroll fra før og dette er vår første pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer, vi kommer!! :P

 

Dustetanta kom hit så da trasker jeg inn i min 3pp. Nygift, ingen barn fra før av noen av oss. Jeg er 31 og han er 28. Jeg får ikke kopiert og limt inn med den utrolige dårlige nettversjonen til jobbdataen, - kan noen oppdatere lista for meg? Jeg har også IKM, utrolig nok, på den 17.11 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vet liksom ikke om en skal si "så hyggelig" når noen nye kommer til i en IKM-gruppe, men det er jo hyggelig :)
Så veklkommen Ulvinne83.
Tredje pp på oss også, håper det sitter for oss denne gang, alle sammen!

 

17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-

18/11-

19/11-

20/11-

21/11-

22/11-

23/11-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Satser på ca 31 dagers syklus (forrige var 32) og ikm den 22. Er på mob, så kan noen skrive opp "Cayenne, 2. pp etter sa" ? Ser litt bedre ut enn pp 40, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å reservere plass på første trimester!


 


17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-


18/11-


19/11-


20/11-


21/11-


22/11-Cayenne, 2. pp etter sa-


23/11-


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg slenger meg på her jeg :) Vi er nygift og har lyst på barn. Det er en stund siden jeg sluttet på p pillene, men det er først nå i det siste det har blitt regelmessig, så nå prøver vi ordentlig :P:)


 


17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-


18/11-


19/11-


20/11-


21/11-


22/11-Cayenne, 2pp etter sa- Safira07 2pp


23/11-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Safira07! Høres ut som du er i samme situasjon som meg; nygift og barnløse. Jeg går inn i 3pp nå, syklusen min var regelmessig helt til vi startet prøvingen, - nå har de bare vært kjempekorte (type alt for korte for at et egg kan feste seg). Så alle gode ting er 3!

 

Cayenne: Vi har jo en graviditetsdate med Grøne neste helg, har vi ikke? :P Vi får stå på!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper inn her, syklusen min har vært litt rar men etter mine beregninger så er ikm uke 47 (ca 23 nov) :) Dette er vår 3 pp.

Slutta på p-piller i begynnelsen av august og har vært prøvere siden. Dette blir isåfall mitt første barn, mens mannen min har en datter fra før.

 

Håper det klaffer denne gangen! :)

Endret av Mumua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn her, syklusen min har vært litt rar men etter mine beregninger så er ikm uke 47 (ca 23 nov) :) Dette er vår 3 pp.

Slutta på p-piller i begynnelsen av august og har vært prøvere siden. Dette blir isåfall mitt første barn, mens mannen min har en datter fra før.

 

Håper det klaffer denne gangen! :)

Velkommen :)

 

Vi er visst flere som er på 3 pp nå, alle gode ting er 3 håper vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk også skikkelig trua denne mnd! :) Siden tr plutselig kom en hel uke for sent denne gangen så klaffer det så vi har barnefri i 10 dager rundt der jeg skal ha el denne mnd så føler nesten verden prøver å legge til rette for at det skal klaffe denne gangen :P I tillegg har på magisk vis alle tingene jeg hadde planlagt den uka blitt avlyst av ulike grunner så jeg føler på meg at this is it! Er så klar at jeg nesten sprekker  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Safira07! Høres ut som du er i samme situasjon som meg; nygift og barnløse. Jeg går inn i 3pp nå, syklusen min var regelmessig helt til vi startet prøvingen, - nå har de bare vært kjempekorte (type alt for korte for at et egg kan feste seg). Så alle gode ting er 3!

 

Cayenne: Vi har jo en graviditetsdate med Grøne neste helg, har vi ikke? :P Vi får stå på!! ;)

Jepp, og Leirha! :D

Føler kroppen er skikkelig i form til å lage baby etter endelig å ha tatt av de fem babykiloene som har vært der i åtte år, så dette går nok veien! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopper inn her jeg nå :) jeg er litt usikker på om jeg skal være her eller uke 46.. TR har vært litt uregelmessig med 4 dager siste gangene.. men etter vanlig syklus er det for meg ca den 18november som er rett :) hvis ikke det så er det 14.. huff jeg blir helt forvirret :P men nå starter jeg opp med el tester igjen.. må se om ting har endret seg.. inne i 6pp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen TK32 :D
Blir spennende å se da.
Har ikke så mye å si hvilken IKMgruppe du er med i egentlig, det er jo såpass få dager om å gjøre uansett, det som er greit er å ha noen rundt seg noenlunde samme situasjon.
Jeg kjenner for min del er det helt fantastisk, ellers hadde jeg vel kortsluttet av frustrasjon og spenning som ikke får utløp. For jeg kan jo ikke gå rundt med slik snakk til folk rundt meg :D
DET hadde tatt seg ut
 

 

17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-

18/11-TK32 6pp- 

19/11-

20/11-

21/11-

22/11-Cayenne, 2pp etter sa- Safira07 2pp

23/11-Mumua 3pp-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her jeg også! Jeg har IKM ca 20/11, men ganske uregelmessig syklus. Ett barn fra før, 2 pp med nr 2 :) Har svigermorbesøk hele uken med eggløsning, så vi får snike oss til litt sengekos :)

 

17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-

18/11-TK32 6pp- 

19/11-

20/11-Valmuen 2pp

21/11-

22/11-Cayenne, 2pp etter sa- Safira07 2pp

23/11-Mumua 3pp-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg skal ta el-tester denne mnd :) Min syklus er også litt ustabil så jeg skal teste ganske voldsomt denne mnd for å være sikker på at vi treffer. Jeg begynner å teste ca 10 dager inn i syklusen så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av den, skal til og med teste to ganger pr dag siden jeg gikk glipp av el forrige mnd og er litt stressa for om jeg har det eller ikke. Bruker billig strips så det ikke blir så dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg tester alltid etter El, siden min el ikke er heeeelt atabil.

Har kort syklus fra 21 til 30 dager, men det er EL det står på.

Som regel kommer den på dag 16-17 og så tr 9-10 dager etter det.

Men noen ganger et det el på dag på dag  13-14....

Jeg begynner å teste på dag 10, du burde vel også gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...