Gå til innhold

Trenger mange forslag! Hobby for en familie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til at familien skal ha en felles hobby, men fantasien svikter litt...

Noen som har forslag til hva vi kan finne på? Vi er en familie på to voksne og to barn :)

 

Anonymous poster hash: 52c03...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klatre om dere bor i nærheten av et klatresenter! Vi dro på klatre-kurs hele gjengen og det var stor stas her i gården:-)

 

Anonymous poster hash: 2794c...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

geocatching? Eller hvordan det nå staves?

 

Det eneste jeg kommer på i farten som er skikkelig familievennlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 2 og 4 bare, men det kan godt være en hobby som vi kan begynne på om noen år også altså. Alle forslag tas imot med STOR takk :)

 

Anonymous poster hash: 52c03...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fottur, ski (alpint eller langrenn), sykling, orientering, geocaching, klatring.

 

Vi går tur, vi står på ski, besøker museer (opptil flere ganger) og vi planlegger reiser. Også skal "guttene" (det er mannen og sønnen, det) bygge stor modelljernbane i kjelleren ila høsten. Det er liksom deres felles prosjekt.

 

Gutten er 5 år.

 

Anonymous poster hash: 3466a...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne en felles sport dere liker og gå på kamper. Hockey eller fotball eller håndball. Ev. spille selv (noe ala bowling f.eks.)... Ellers husker jeg at orientering var veldig gøy da jeg var liten :)

 

Anonymous poster hash: 64bb8...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mye glede av geocaching! Gå inn på geocaching.com, der finner du mye info. Søk etter facebook-gruppa Geocaching Norge, der vil du kunne spørre om ting du lurer på.

 

Anonymous poster hash: d8e65...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så spennende, men vi sykler. Har sykkelvogn til minste. Koselig å sykle sammen til nye steder, ha med litt mat og bare kose oss. :)



Anonymous poster hash: f0694...e79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at alle barnas hobbyer blir familien sin da vi har lett for å engasjere på oss verv😏

Som familie deltar vi i orientering og løper familieløp sammen, sykler på turer, går på fjellturer, skiturer, kanoturer mm

Jeg koser meg veldig på tur med familien min og akkurat nå virker det som de gjør det også😊

 

Anonymous poster hash: 6480a...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turorientering eller geocaching.

Helt vanlige turer i skogen med plukking av sopp, bær, blomster osv.Ilagt fisking, grilling og klatring i trær. Ski på vinteren.

Svømmehallen brukte vi fast hver helg i noen år.

Sykling.

Gå sammen med noen og bygge aktivitesløype i skogen (slenghuske, tau å balansere på), evt også med en trehytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf passer som hobby, for her fant jeg ut at da har vi flere timer mannen ikke tenker på mobilen :wink:



Anonymous poster hash: 0b07a...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 gutter på 3 og 6 år. Vi bowler 2.hver lørdag fra september til mai. De andre helgene bruker vi til spontane turer/aktiviteter.

 

Anonymous poster hash: 80ea5...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...