Gå til innhold

Ny layout i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere jobbet på siden i dag?

 

Øverst der man normal har sett en konvolutt eller et symbol for varsel om tråder du følger er det nå ingenting. Den røde varselfirkanten kommer opp, men altså ikke noe symbol under.

 

I tillegg er det vanskeligere å se "lag nytt innlegg"-knappen nå som den går i ett med de andre fargene på siden.

Knappen for å poste innlegg er blitt helt svart, bedre når den var i blåtone.

 

Men om ikke annet så hadde det vært fint å få tilbake symbolene for om man har fått pm eller at det er skrevet nye innlegg i en tråd du følger :)



Anonymous poster hash: f506c...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt at det skulle jobbes med sidene i dag, men ser at det er slik hos meg også. Dvs det er slik hvis jeg går inn via Bim, men ikke Dib.

Kan du sjekke om det er tilfellet hos deg også?

 

Jeg skal forhøre meg om dette, og kommer tilbake til deg når jeg får noen svar.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme her som hos deg - symbolene er borte i Bim, men ikke Dib.



Anonymous poster hash: f506c...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops... oppdaget ikke svaret før nå. Det er ordnet igjen! :)

 

Takk :)



Anonymous poster hash: f506c...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det på samme måten igjen. Også i dag kun på Barn i magen, ikke på Din baby.



Anonymous poster hash: f506c...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I dag er det på samme måten igjen. Også i dag kun på Barn i magen, ikke på Din baby.

 

Anonymous poster hash: f506c...4f8

 

Jeg har sendt mail til teknisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe ustabilt i systemet. Tidligere i dag var alt normal, nå mangler ikonene igjen og endret farge på flere av boksene.

 

Har ikke logget meg ut siden det endret seg.



Anonymous poster hash: f506c...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

og takk for at du sier fra. Tror det skal være fikset nå? Dette er et problem som av en eller annen grunn ser ut til å dukke opp fra tid til annen. Vi må manuelt oppdatere siden for at det skal løses, så hvis dere oppdager det igjen er det kjempefint at dere sier fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

og takk for at du sier fra. Tror det skal være fikset nå? Dette er et problem som av en eller annen grunn ser ut til å dukke opp fra tid til annen. Vi må manuelt oppdatere siden for at det skal løses, så hvis dere oppdager det igjen er det kjempefint at dere sier fra. 

Ja, nå var det fikset igjen, ser jeg. Kjapt gjort :)

 

Men det skjer jo ganske ofte, så må jo være noe dere kan gjøre så dere slipper å oppdatere hele tiden for å fikse.

 

Anonymous poster hash: f506c...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

det ser ut til at dette dukker opp etter at vi gjør endringer på andre ting. I natt fikset tekniker noen detaljer i gruppene som tilhører forum pluss, og problemet dukket derfor opp igjen.

 

Har fikset det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...